Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Frankie

Citaat van: GJT op mei 27, 2014, 08:23:36 AM
Het weer valt mee morgen. Waar ze gister nog 29 mm voorspelden, wordt het nu maar 19mm!  ;)
En Windfinder verwacht in Lemmer nog maar tussen 0 en 1  mm/3h
http://www.windfinder.com/weatherforecast/lemmer
Dat betekent in feite een miezerbuitje en voor de rest bewolkt en droog

Ccindy

Meestal klopt de lange-termijn-verwachting van weer.nl aardig en die voorspelden vorige week nog maar 1 mm regen, dus laten we hopen op het beste!   ;)
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

muis

Als we nu de regen met zn allen uit de lucht kijken hebben we dat morgen niet :P

Morgen klappen we allemaal de wagen open, dan komt er zoveel positieve energie uit dat moet goed komen :J  O0

Zo nu eerst de naambordjes, het zijn er maar 25  ::)

Alex

Oei ik moet zoeken

En anders die cocoon zonder naam dit zijn wij ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

moet je snel zoeken, ze zijn bijna klaar >:(

patrick vc

Bij ons is er iets veranderd ik kom met men 2 kids en men schoonvader, hij blijft tot vrijdag en dan komt men vrouw. Want Werner moest helaas werken, dus Patrick, yinthe, luna en Eric ( deze tot vrijdag) en vanaf vrijdag Vanessa. Wij vertrekken morgen rond 13u en het is ongeveer 3 uurtjes rijden uit vosselaar( belgie). Tot morgen.

muis

Net op tijd om het naambordje nog aan te passen ;)

Jammer voor Werner maar wel leuk dat je vrouw en schoonvader meegaan. Tot morgen en een goede reis :J :J

patrick vc

Hey bedankt he, en we brengen het goede weer mee heb het zonnetje al ingepakt, en hopen dat het weekend wat meevalt want het is onze eerste vakantie met de vouwwagen. Hebben hem deze winter pas gekocht.

muis

Komt vast helemaal goed. Ik snap nu ook waarom hier de zon niet schijnt, jij hebt hem ingepakt ::) :#

De bordjes zijn klaar :>

Taan

Citaat van: Frankie op mei 26, 2014, 06:46:33 PM
Voor wie op vrijdag en/of zaterdag buiten de camping iets leuks zoekt:
Op vrijdag en zaterdag is in Lemmer de Lemmer Ahoy en Kermis. De Friese Skûtsjes en andere platbodems varen daarbij zoveel mogelijk in de Lemster baai.
Omdat ze daarbij goed te zien zijn voor het publiek is dat een prachtig spektakel.
http://www.zevenwolden.nl/evenementen/lemmer_ahoy.html

Leuk! Wij willen zelf ook een zeilboot huren. Voor een middag of ochtend onze kinderen laten kennismaken met zeilen.
Verder willen we nog wel een rondje fietsen en naar een zwembad, dus we zullen ons niet vervelen.

Wij weten nog niet of we morgen wel komen. We hebben niet zo'n zin in klappen in de regen, maar ook de middag en avond op een regenachtige camping doorbrengen hoeft van mij niet zo. Morgen zullen we de voorspellingen nog eens bekijken en dan besluiten we er over.
Bijkomend punt is dat onze oudste nog naar zwemles kan als we donderdag pas gaan. De voorspellingen van Windfinder bevallen me wel Frankie.
Als het even kan wil ik wel komen morgen.

Frankie

Citaat van: Taan op mei 27, 2014, 02:03:31 PMDe voorspellingen van Windfinder bevallen me wel Frankie.
Ja, maar die zien er nu alweer heel anders uit..  :**

Van_looney

In Joure, vlakbij, zit de Stiennen Flier "de stenen vloer", een subtropisch zwemparadijs met whirlpools, grote glijbaan, koud dompelbad en turkse sauna cabines. Ook is er een bad voor de kleintje/kleinsten onder ons.

In Leeuwarden is ook een zwemparadijs en ook in Drachten maar da's allemaal verder weg.

KlapJoeri

Wij zijn er klaar voor. Vanmorgen droog ingeklapt op de vorige camping en zojuist droog opengeklapt op camping Blaauw. We zijn de eersten dit jaar geloof ik.
Nu regent het....
Nadeel: gister is er hier 45mm gevallen en het gras is behoorlijk zompig.
Laarzen mee dus want er komt nog meer regen en op die leemgrond wil het water niet lekker weg.
The cold never bothered me anyway.....

Ccindy

Citaat van: KlapJoeri op mei 27, 2014, 03:51:25 PM
Laarzen mee dus want er komt nog meer regen en op die leemgrond wil het water niet lekker weg.

Daar zat ik al over te twijfelen, dus die zet ik vast klaar! Bedankt!
Don't be afraid to fail, be afraid not to try