Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

KlapJoeri

Citaat van: muis op mei 27, 2014, 09:53:43 AM
Als we nu de regen met zn allen uit de lucht kijken hebben we dat morgen niet :P

.....en bedankt he... ;)
The cold never bothered me anyway.....

Richard

Laarzen al in de klapper, was er al op voorbereid. Joerie kun je al vast wat af wateringskanalen graven op de juiste plaatsen. Ohja en een grote vuurhoop  maken en al vast aansteken  hebben we het motgen lekker warm tijdens het klappen... :#

bensi

Citaat van: Van_looney op mei 27, 2014, 02:10:02 PM
In Joure, vlakbij, zit de Stiennen Flier "de stenen vloer", een subtropisch zwemparadijs met whirlpools, grote glijbaan, koud dompelbad en turkse sauna cabines. Ook is er een bad voor de kleintje/kleinsten onder ons.

In Leeuwarden is ook een zwemparadijs en ook in Drachten maar da's allemaal verder weg.
Op woensdag is er toch een prachtig zwemparadijs in St. Nicolaasga    ....................  Camping Blaauw, gezien de neerslag verwachtingen  :P
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Frankie

Citaat van: bensi op mei 27, 2014, 06:25:52 PM
Op woensdag is er toch een prachtig zwemparadijs in St. Nicolaasga    ....................  Camping Blaauw, gezien de neerslag verwachtingen  :P
Alleen in de ochtend toch? En dan zijn wij er nog niet. :#

Alex

Hmmmmmmm
Wo 28/05    zwaar bewolkt met buien       11/13°C    O 4    0%    85%/21.6mm
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Buien vind ik minder erg dan regen aan 1 stuk. Buien betekent ook dat er droge periodes zijn.

De bordjes zijn gelamineerd dus die kunnen het hebben

olaf

Citaat van: Alex op mei 27, 2014, 06:32:26 PM
Hmmmmmmm
Wo 28/05    zwaar bewolkt met buien       11/13°C    O 4    0%    85%/21.6mm
Geen paniek

The need for the many outweigh the needs of the few

GJT

Wetter, wetter, wetter:

"Morgen overdag blijft het bewolkt en met name in het midden en noorden van het land regent het langdurig, lokaal kan er nog zo'n 30 mm vallen. In het zuiden komt er morgen alleen lokaal een bui voor. Door de langdurige regen wordt de temperatuur in het noorden niet veel hoger dan 15 graden"

1 voordeel, met zo'n bericht kan het alleen maar mee vallen, tenzij de weergoden Sint Niek als "lokaal" bombarderen.

Morgenochtend de Kyte even in de garage open zetten en rustig inpakken. De buienradar laat ik bepalen hoe vroeg of laat we vertrekken.

Theu

Dat doen wij ook. Wellicht donderdagochtend pas naar het altijd zonnige Sint Nicolaasga.

jari

Wij hebben al ingepakt morgen rond 10 uur gaan we rijden. De kids en hond blijven thuis das effe slikken maar we maken er een leuke 2e honeymoon van hahahahaha
Jevipro

muis

Citaat van: jari op mei 27, 2014, 07:07:12 PM
Wij hebben al ingepakt morgen rond 10 uur gaan we rijden. De kids en hond blijven thuis das effe slikken maar we maken er een leuke 2e honeymoon van hahahahaha
kijk dat vind ik leuk!

Theu

Iedereen; zaterdag is mijn meisje jarig.
In voor een geintje?

Richard

Citaat van: jari op mei 27, 2014, 07:07:12 PM
Daar hebben we een speciaal topic voor Honeymoon topic  :#

Richard

Citaat van: Theu op mei 27, 2014, 07:09:44 PM
In voor een geintje?
Tuurlijk...we gaan met zijn alle niet zingen !!!  :+

jari

Citaat van: Theu op mei 27, 2014, 07:09:44 PM
In voor een geintje?
Altijd!!! Hahahaha zo ongeveer.... rond de klok van.... nou laten we eens gek doen.. wij moeten normaal elke zaterdag om kwart voor zes opstaan dus... om geen afwenningsverschijnselen te krijgen gaan wij wel om kwart voor zes voor jullie tent staan zingen. Hahahaha dat is wel een leuk geintje toch hahahahahahahaha
Jevipro