Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

dambi

Wij hebben zojuist besloten om pas morgen te vertrekken...

Frankie

Wij doen rustig aan en lunchen hier nog ff thuis en karren dan 'direction nord'.
Rustig rijdend komen we dan tussen 3 en 4 aan. Tegen die tijd is als ik Windfinder mag geloven, klappen prima te doen.
Een ding is denk ik vrij zeker: een zware tenthamer zal vast niet hard nodig zijn. :#

GJT

Wij komen ook vandaag. Eind van de middag wordt het vast beter met het weer.  O0

par

Wij halen om 12.00uur onze muis van school af en gaan dan rijden verwachten rond 3-4 uur aan te komen. Tot straks!

herowebe

Wij hebben hier ook alles klaar staan, op de koelkast na. Die moet nog in de auto.
We wachten ook nog even op wat drogere of beter gezegd minder natte omstandigheden!
Maar we komen wel vanmiddag aan!

Spiegelbeeld

Heel veel plezier, ondanks de kou en nattigheid!

Als er ooit een weekend ergens onder Lyon wordt gehouden dan gaan we ook mee.

Richard

Citaat van: Spiegelbeeld op mei 28, 2014, 09:36:44 AM
Heel veel plezier, ondanks de kou en nattigheid!

Als er ooit een weekend ergens onder Lyon wordt gehouden dan gaan we ook mee.
het is toch net onder lyonwaarden.  :#

Alex

Sommige hebben in de zomer mini meetings in frankrijk
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Taan

Citaat van: dambi op mei 28, 2014, 09:13:02 AM
Wij hebben zojuist besloten om pas morgen te vertrekken...

Wij ook. We komen morgenochtend aan.

Frankie

Citaat van: Mr Roadmaster op mei 28, 2014, 09:43:58 AM
het is toch net onder lyonwaarden.  :#
Los daarvan. Onder Lyon wil je deze hoeveelheid regen niet hebben. Want die kunnen ze met die gebrekkige Franse afwateringssystemen helemaal niet verwerken. :)

KlapJoeri

Citaat van: Frankie op mei 28, 2014, 09:20:50 AM
Wij doen rustig aan en lunchen hier nog ff thuis en karren dan 'direction nord'.
Rustig rijdend komen we dan tussen 3 en 4 aan. Tegen die tijd is als ik Windfinder mag geloven, klappen prima te doen.
Een ding is denk ik vrij zeker: een zware tenthamer zal vast niet hard nodig zijn. :#
Nee, geen haringen nodig maar ankers  :#
The cold never bothered me anyway.....

Frankie

Citaat van: KlapJoeri op mei 28, 2014, 09:54:17 AM
Nee, geen haringen nodig maar ankers  :#
Oei, zit me net te bedenken:  de Livingstone weegt vol al snel 550kg. Als ik 'm op die zompige grond opzet en 'm een uurtje laat staan, is de kans natuurlijk groot dat ik de scheerlijnen alweer moet aanspannen omdat de wagenbak gezakt is :#

Alex

Het zou hier om 10:00 droog zijn en wat denk je.

NOT.
Nou je dan maar even het huishouden doen.
Alles staat hier klaar om in de auti gegooit te worden.
We zien wel hoelaat we vertrekken.
Pffff lang leven de snelklapper.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

leeuw

Allemaal veel plezier, en laat de regen de pret niet drukken. Je weet wat er na regen komt.......

Gr
Jorg

GJT

Heb ik genoeg aan 20 meter kabel of moet de 30 verleng mee?