(Chat topic)Voorjaars weekend 2013

Gestart door Alex, oktober 13, 2012, 12:11:44 AM

Vorige topic - Volgende topic

JanW

Wij zijn aan het kjken of we weer vrij kunnen krijgen, vorig jaar was errug leuk! Helaas heeft een van onze buren van een caravan gekocht en gaat dus niet meer mee.

Alex

Zou ik ook doen.
Even kijken hoe het loopt en misschien komt er een kans om het te vragen.
Want tja iedereen heeft natuurlijk recht op vakantie dagen. ;)

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Citaat van: JanW op november 08, 2012, 11:05:09 PM
Wij zijn aan het kjken of we weer vrij kunnen krijgen, vorig jaar was errug leuk! Helaas heeft een van onze buren van een caravan gekocht en gaat dus niet meer mee.
Zou leuk zijn als het lukt :J :J

Richard

Uit de oude doos...
Zal het komend klapweekend de media ons weer weten te vinden :zw

Richard

John, Naath, en Thijs,

Leuk dat jullie ook meegaan..zo wordt de roadmaster aandeel toch alweer groot op het weekend...lol :> WW

Bonny

Wat gezellig dat er weer een klapper bij is  :>
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

John Boender

Dank je.
We hebben ook de bevestiging binnen van de camping. Eerste plannen zijn van maandag 06 mei tot 13 mei.
Het is, buiten drie weekendjes van afgelopen september, onze eerste week weg. Begin oktober de klappert naar de stalling gebracht, zijn dus benieuwd hoe snel we ons dadelijk kunnen voorbereiden op deze week. Gaat dit vlot en werkt het weer mee dan zouden we ook op zaterdag 04 mei richting de camping willen gaan.
Middels dit forum zit ik wel op een aantal aanpassingen te broeden. Maar denk dat ik toch even wacht tot na het "bewuste weekend" om zo alle opgedane ervaringen te kunnen verwerken.
Zijn dus zeer benieuwd...........

Gr,
John

papajur

De helft van ons heeft vrij gekregen :>
Waarschijnlijk komen we wel maar niet met volle vw bezetting :N
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

Alex

Jammer maar het is nog niet zover.
Kan nog veel gebeuren tot die tijd.

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

ik zie net nog 121 dagen ::)

dat is nog best een tijdje wachten.
Ben bezig voor een demo :J

papajur

Hoeveel mensen gingen er langer als 5 dagen?
Wie van die mensen kan goed koken :O
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

Frankie

Citaat van: papajur op januari 07, 2013, 01:42:24 PM
Hoeveel mensen gingen er langer als 5 dagen?
Wie van die mensen kan goed koken :O
Maar macaroni met ham en kaas is toch niet zo moeilijk?  :#

sannie75

Wij zijn er de hele mei vakantie, maar ik ben geen goede kok!  :P

Bovendien zoals frankie zegt zo moeilijk is macaroni maken niet hoor! En er zijn nog veel meer makkelijke gerechten voor op de camping  :J

Mooi moment om te leren koken   I: >:(

villeke

zeg ik zie in het aanmeldtopic geen plaatsnummer achter de namen. Is bij jullie nog niet bekend welke plaats je staat? Wij zitten te denken om ook te komen en ik was benieuwd waar iedereen zo'n beetje staat.

sannie75

Volgens mij hebben ze nog geen plaatsverdeling gemaakt, volgens mij stond er niets over op de reservering, er zijn een aantal velden voor de vouwwagen club gereserveerd volgens mij