(Chat topic)Voorjaars weekend 2013

Gestart door Alex, oktober 13, 2012, 12:11:44 AM

Vorige topic - Volgende topic

muis

Maar we doen geen wedstrijdjes hoor. Dat is voorbehouden aan een paar  ::)

:#

Alex

Ik doe ze alleen als ik weet dat ik win. :P

Volgend jaar fiets wedstrijdjes.  :O :O :O :X :X :X :X :X :X :X
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

jari

Geloof het of niet maar ik ben rood in me gezicht en nek. Ik ben (stom genoeg) buiten in de tuin in slaap gevallen op het ligbed. Rianne maakte me wakker en daarna ben ik weer in slaap gevallen. Ik ben de laatste weken zoooooo moe en heb zo koppijn. Nu heb ik een voorhoofdsholteontsteking en een blaasontsteking. En wat zeggen we dan tegen de natuur? Dank u want dit krijg je altijd voor niks en helemaal gratis.. ::)
Jevipro

papajur

Citaat van: Alex op april 24, 2013, 07:30:14 PM
Ik doe ze alleen als ik weet dat ik win. :P

Volgend jaar fiets wedstrijdjes.  :O :O :O :X :X :X :X :X :X :X

Je spreekt jezelf tegen >:(
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Bonny

Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Alex

Op het najaars weekend komt toch nooit iemand. :P

Klavertjes

Zeg, en ik ben niemand???

Alhoewel er staat 'nooit iemand' dat suggereert 'altijd iedereen', haha! :H
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Alex

Psssst weet toevallig wel een datum dat jullie kunnen. ;)

Maar om eerlijk te zijn ben ik nog niet zo bang voor Nout en jou op de fiets. :P

Alex

Wo 08/05    vrij zonnig       7/18°C    NO 3    65%    20%/0.0mm
Do 09/05            vrij zonnig      8/19°C    N 3    60%    15%/0.0mm

muis

:#

:> :> Nog 11 dagen tot het klapweekend  :> :>

John Boender

Wij gaan zo de klapper halen, dan dit weekend stof er afblazen en klaar maken voor het vertrek woensdag. Zullen dan in de middag op de camping zijn.......

:> :> :>

muis

Wij zijn er klaar voor maar met 3cara :ca en onze vouwwagen op 1 van de 4 velden ( de rest leeg) zou ik zeggen.: er kan nogmeer bij   :J
We hebben een lekker zonnetje er bij, genieten dus :J :J

sannie75

Nog een paar nachtjes dan komen wij ook! Kan bijna niet wachten!!!  :>

muis

Gezellig :> :nl

Je plek wordt nu warm gehouden door 1 van de cara :ca  :#
Verder roofvogels en konijnen gezien :J