(Chat topic)Voorjaars weekend 2013

Gestart door Alex, oktober 13, 2012, 12:11:44 AM

Vorige topic - Volgende topic

jari

Wij gaan misschien ook dit keer eens mee.
Maar... ik kan het topic over het aanmelden niet meer vinden!! ::)
Jevipro

Richard

Leuk dat julie mee gaan  Jan, Ria, Ilse, Denis en Rianne

..wordt een gezellige boel..

jari

Citaat van: Mr Roadmaster op maart 29, 2013, 10:38:41 PM
Leuk dat julie mee gaan  Jan, Ria, Ilse, Denis en Rianne

..wordt een gezellige boel..

ik heb net het mailtje verstuurd ben benieuwd wanneer we een reactie krijgen.
Wauh knap dat je al onze namen nog weet én dat je Denis goed heb geschreven met 1 N dat gebeurt niet vaak.
We weten alleen nog niet of Denis en Ilse mee komen als die niet mee gaan mag Rianne een vriendinnetje mee nemen
Jevipro

muis

Leuk dat jullie ook meegaan :J :J thuiswedstrijd he ;)

Richard

Citaat van: jari op maart 30, 2013, 03:32:12 PM
Wauh knap dat je al onze namen nog weet én dat je Denis goed heb geschreven met 1 N dat gebeurt niet vaak.
:# Tja je bent moderator of je bent het niet :P

jari

Citaat van: muis op maart 30, 2013, 03:48:37 PM
Leuk dat jullie ook meegaan :J :J thuiswedstrijd he ;)

Jazeker een bijna thuiswedstrijd. Dit is de eerste keer dat we mee gaan en we vinden het erg leuk.
Jevipro

jari

Jevipro

Richard

Citaat van: jari op maart 30, 2013, 04:55:32 PM
Jazeker een bijna thuiswedstrijd. Dit is de eerste keer dat we mee gaan en we vinden het erg leuk.
Daar zorgen we wel weer voor dat het voor iedereen weer een feest is... :K

Richard

Wie denkt er nog meer aan om mee te gaan?

GJT

Bij ons nog steeds twijfel. 14 dagen naar het zuiden of de woensdags naar huis om met hemelvaart bij het weekend  te kunnen zijn. Hoe dichter het bij komt hoe meer ik neig naar de laatste optie. Vrouwlief heeft echter liever mooi weer garantie... :O

Richard

Citaat van: GJT op maart 30, 2013, 06:40:31 PM
Bij ons nog steeds twijfel. 14 dagen naar het zuiden of de woensdags naar huis om met hemelvaart bij het weekend  te kunnen zijn. Hoe dichter het bij komt hoe meer ik neig naar de laatste optie. Vrouwlief heeft echter liever mooi weer garantie... :O
Ik geef wel garantie op...mooi weer spelen... :#

Frankie

Citaat van: GJT op maart 30, 2013, 06:40:31 PMVrouwlief heeft echter liever mooi weer garantie... :O
De deelnemers aan het voorjaarsweekeind van de vouwwagenclub vormen samen een warm gezelschap en geven  alleen daardoor al een zongarantie. :J :J

Alex

Het is wel zo dat het nog nooit zo slecht weer is geweest dat we het niet leuk meer vonden.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis