(Chat topic)Voorjaars weekend 2013

Gestart door Alex, oktober 13, 2012, 12:11:44 AM

Vorige topic - Volgende topic

retteketed

Neen ook wij bedanken voor de uitnodiging maar komen niet!

Ik wacht op de mogelijke uitnodiging uit belgie.....
Misschien gaan we daar naar toe.

We zijn niet zo van de massale meetings.

Van_looney

We komen wel, aanmelding komt vanzelf, nu nog even druk met andere dingen.

Net als vorig jaar, zullen we zien dat naar mate het klapweekend nadert, de hoeveelheid aanmeldingen per dag/week omhoog gaat.

Jootje1710

Zet ons ook maar op de lijst voor het voorjaarsweekend :-)
Ik heb er nu alweer zin in!

Groetjes,

Jootje
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

muis

:> Ik ga je erbij zetten Jootje :J

@ Van_looney, gezellig, we horen het wel :J :J

GJT

Het blijft wel erg rustig hier. Vorig jaar heb ik me half november als nummer 30 aangemeld...  Dat gaan we dit jaar niet halen ben ik  bang. Zit iedereen nog in de afwachtstand?

spikehome

Wij waren vorig jaar ook laat.
Ben afhankelijk van diverse dingen.
Dus afwachten nog.
Hoop dat ik wel eerder wat weet dan vorig jaar.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

cewi

Wij kunnen ook nog geen beslissing nemen. De kinderen hebben 2 weken vakantie en we weten nog niet hoe we dit gaan invullen.

muis

Dat hebben wij idd ook, wij hebben er nu 2 weken kamperen van gemaakt. De camping heeft een speciaal tarief voor de dagen voor Hemelvaart :J

Bonny

Door privé omstandigheden kunnen wij nog niet met zekerheid aangeven hoedanig we blijven maar als alles goed gaat komen wij ook twee weken .
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

muis

sannie75

Gezellig, wij hebben ook de volledige 2 weken geboekt   :# wel fijn dat er meerdere zijn die dat doen want ik zitwaarschijnlijk een gedeelte alleen met de kinderen daar zonder auto... :P

Bonny

Nou Sannie als hier alles voor spoedig verloopt dan kunnen we gezellig een dagje winkelen .
Alex met kids in het overdekte zwembad .kan ie ook niet zeggen het is er geen weer voor  :#
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Alex

En zelfs ik want hoef ik niet mee winkelen. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden