(Chat topic)Voorjaars weekend 2013

Gestart door Alex, oktober 13, 2012, 12:11:44 AM

Vorige topic - Volgende topic

spikehome

Citaat van: muis op mei 08, 2013, 10:15:06 PM
En het zwem bad is allang dicht.  Het is hier super gezellig.  Spikehome, je kunt nog aanschuiven
zou wel leuk zijn maar helaas, mijn vrouw net thuis en maar FF wijntje in geschonken en onder de overkapping heerlijk buiten nog.

muis

Op veld 2 was alles net drooggelegd dus tijd voor een  W: en bier

:# :#

Alex

Hier geen regen maar wel veel wind nog.
En even kijken geen vouwwagens en 3 caravans waarvan 1 een vaste plek heeft. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Frankie

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Frankie

Droog. Af en toe een heerlijk zonnetje en een zeer matig, fris windje. In de loop van de dag meer zon. Vandaag dus het mooiste kampeerweer van de wereld. :)

muis

Kwam deze langs ::)
:H :H
Nu lekker aan de KK

Frankie

Wegens mooi weer ff klusje in A'dam gedaan. In Utrecht bleven er vervolgens door onverklaarbare oorzaak een zak haringen (zonder uitjes) en twee tenttapijten aan de auto hangen. :)

muis

Alex

Citaat van: Frankie op mei 09, 2013, 08:53:02 AM
Droog. Af en toe een heerlijk zonnetje en een zeer matig, fris windje. In de loop van de dag meer zon. Vandaag dus het mooiste kampeerweer van de wereld. :)
Nou wind hadden we hier genoeg. :P

Richard

Speciaal biertjes voor de liefhebber bij wilma

muis

De biertjes zijn op. Er hebben hier een geweldige demo gehad van de Tipitrailer.  De foto's volgen

muis

Vandaag ook bezoek gehad van Robin van Brakel van Bravo vouwwagenwereld.
Herowebe, super gezellig dat jullie er vandaag ook bij waren. Wij zeggen: vind ik leuk :J :#

herowebe

Net thuis van een zeer geslaagde dag op De Lucht, erg gezellig om alle forumvrienden (weer) te ontmoeten!!
Bedankt voor de gezelligheid en nog een heel fijn weekend toegewenst!!
Ook wij zeggen:"Vind ik leuk!!"   :) :) :)

rmkeizer

Moest gisteren en vandaag werken en hoop dat alles nog staat met die wind. Ik voel me wel schuldig dat mijn vrouw alleen heb achter gelaten en zelf thuis in een warmer bedje heb gelegen maar ben er vanmiddag weer bij. Doe haar maar vast de groeten.  :O