(Chat topic)Voorjaars weekend 2013

Gestart door Alex, oktober 13, 2012, 12:11:44 AM

Vorige topic - Volgende topic

Frankie

Citaat van: Alex op maart 24, 2013, 03:36:47 PMMaak me niet zo druk want de 60 halen we dit jaar toch niet. :P
Yvon hier wel. Op 22 mei Deo volente  :#

sannie75

Hier zijn de plannen iets gewijzigd....de 1e week van de meivakantie hebben we omgezet in een optie aangezien bij man-lief door de kroning van onze aanstaande koning alle verloven zijn ingetrokken...

We hopen vanaf  3 of 4 mei aanwezig te zijn  :K

Richard

Citaat van: sannie75 op maart 24, 2013, 09:47:47 PM
Hier zijn de plannen iets gewijzigd....de 1e week van de meivakantie hebben we omgezet in een optie aangezien bij man-lief door de kroning van onze aanstaande koning alle verloven zijn ingetrokken...

Hij kan natuurlijk ook Alex en Maxima meenemen naar de camping...daar kan zich dan ook een koningrijk ontplooien zij het wel tijdelijk....

PietPakbier

Goedenavond,

Lang afwezig geweest, maar ben jullie niet vergeten.
Er broeit iets onderhuids om neer te schrijven voor in de  nieuwsbrief.
Zie dat Alex en andere nog niet hebben gereserveerd !!!
Nog enkele weken voordat het feest weer gaat beginnen.
Jullie kunnen met plezier nog wel wat wagens op de meeting tegenmoet zien.
Daarom roep ik iedereen op om te NU een plaatsje te reserveren voor het gezelligste evenement van het jaar.

Ik drink alvast een  bier op weerzien met vrienden. :> :zw

yours sincerely,

Piet Pakbier.

jari

Citaat van: sannie75 op maart 24, 2013, 09:47:47 PM

Dat zijn dan vast dan iemand van de politie... Mijn man ook en hij is niet eens een agent
Jevipro

muis

Balen San maar ja is dus niet anders, als het om het opzetten gaat dan helpen we he, dat weet je.

muis

Wimhelsen en leeuw, gezellig dat jullie ook meegaan.  :> :>

wimhelsen

Bedankt, wij kijken er ook naar uit.
Dit wordt onze eerste ervaring met een vouwwagen.
Ik vermoed als we hem niet open krijgen dat er wel helpende handen zijn ;-)

alvast tot dan

Alex

Vast wel al heb nog geen  Raclet junior Lavendel in het echt mogen zien.
Maar we komen er vast wel uit.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Helemaal met Alex eens :J :J Ik heb dit model ook nog niet live gezien maar vele handen..... ;)

leeuw

Hebben er ook zin in, het is al veel te lang veel te koud.
Misschien nog wel de mtb mee. Luuk fiets ook, zitten dicht bij amerongen, ligt een route

muis

Ja, daar kun je de berg over. Kwintelooijen (oude zandafgraving) tussen Rhenen en Veenendaal is ook mooi op de fiets en daar is ook een mtb route :J MTB Route

leeuw

Misschien zijn  er nog wat meer voor te porren. Dat zal het aantal fietsdragers topics ook wel verhogen.

muis

:# Weet dat Mr Roadmaster er ook over dacht om de fiets mee te nemen :J :J