(Chat topic)Voorjaars weekend 2013

Gestart door Alex, oktober 13, 2012, 12:11:44 AM

Vorige topic - Volgende topic

muis

Er zijn al weer 2 leden bij.  Flyer goede reis en tot zo :>

sannie75

we hebben een mobiele tribune hier, net een cocoon bekeken, nu een roadmaster en straks nog een flyer...prima entertainment hier op de Lucht   :#

superkoe32

panevino

Hmmmz, nu baal ik wel een beetje.... MissBBQ heeft een nieuw visje en vraagt zich af of die wel smaakt. DIE HAD IK MAAR AL TE GRAAG GEPROEFD!  Want de creaties van haar zijn bij mij nog NOOIT verkeerd gevallen!

Smakelijk proeven daar op De Lucht. :)

// Marcelino Pane e Vino \\
// Marcellino Pane e Vino \\

muis

Gemiste kans,  wij waren gewillige proefkonijnen :# hij was JAMMMMIE!

sannie75

zo net ff een rondje hardgelopen, nu douchen en de korte broek aan, tis al weer heerlijk!

Vandaag vertrekken er 2 cara :ca van ons veldje dus er is weer plek voor wat vouwwagens erbij  :>

Appeltje

Even een praktische vraag voor volgend weekend: Ons Senseo apparaat vraagt eigenlijk net iets meer dan 6 Ampere, maar op internet zie ik diverse keren staan dat dat wel lukt als de camping maar 6 Ampere aanbiedt. Heeft iemand die nu al op De Lucht bivakkeert (of misschien elders met 6 Ampere) al ervaring met het Senseo apparaat? Of met andere apparaten van hetzelfde wattage (1450W)? Of moeten we toch wat anders regelen?  :?
"Home is where the Holtkamper is"

richardvels

Citaat van: Appeltje op mei 05, 2013, 04:36:47 PM
Even een praktische vraag voor volgend weekend: Ons Senseo apparaat vraagt eigenlijk net iets meer dan 6 Ampere, maar op internet zie ik diverse keren staan dat dat wel lukt als de camping maar 6 Ampere aanbiedt. Heeft iemand die nu al op De Lucht bivakkeert (of misschien elders met 6 Ampere) al ervaring met het Senseo apparaat? Of met andere apparaten van hetzelfde wattage (1450W)? Of moeten we toch wat anders regelen?  :?

Wij staan ook al op de Lucht en zetten heerlijke koffie met onze Senseo en tot op heden hebben wij nog steeds stroom.:-\

Appeltje

Dank richardvels!  WW Dat is het antwoord wat ik wilde horen.  :J
"Home is where the Holtkamper is"

jari

Wij wouden dat het woensdag was!! Gelukkig kan Jan iets eerder stoppen met werken en dus zodra Rianne uit school is 15:15 halen we haar met cocoon en al op en komen we ook die kant uit!! We hebben er zin in!! Ik wens iedereen die daar op de camping zit heel veel plezier maar dat geld ook voor alle andere die op andere campings zitten
Jevipro

Alex

Tot iedereen zijn senseo aanzet en de hele camping zonder zit. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

richardvels

Citaat van: Alex op mei 05, 2013, 08:06:08 PM
Tot iedereen zijn senseo aanzet en de hele camping zonder zit. :P

Als dat gebeurt gaan we gewoon over op bier ;D

Alex

Hmmmmm doe mij toch maar een goed kop  KK
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

jari

was er zo lijstje met de planning voor het weekend?? ik heb hem ooit eens voorbij zien komen maar kan het niet terug vinden
Jevipro

Alex