(Chat topic)Voorjaars weekend 2013

Gestart door Alex, oktober 13, 2012, 12:11:44 AM

Vorige topic - Volgende topic

peertjes

Alex, vanochtend had je me (en..) toch mooi op het verkeerde been gebracht met je link naar Op fietse.

CenC

Citaat van: Frankie op oktober 13, 2012, 01:09:56 AM
Ik vind het eigenlijk een veel te groot eind rijden. Desondanks is mijn mailtje zojuist de deur uit gegaan.  :K

Mail heb je toch wel persoonlijk op de fiets gebracht hé!

cewi

Even kijken hoe wij het kunnen inplannen!

Richard

Wie had er ook al lucht van gekregen? van de voorjaarscamping....

sannie75

We gaan waarschijnlijk de hele mei vakantie, althans de kinderen en ik...Goran brengt ons dan en gaat dan nog weer naar huis om  later weer terug te komen...

Wie o wie gaan er nog meer de hele mei vakantie! Het lijkt me namelijk wel leuk om een beetje aanspraak te hebben dan :#

Ccindy

Wij hebben dan 2 weken meivakantie. Weten nog niet of we dan voor het eerst met de vouwwagen naar Luxemburg gaan of niet (hangt er ook vanaf of we nog een plekje kunnen vinden voor de wintersport, want die plekken waren een jaar van tevoren al vol). Gaan we niet naar Luxemburg, dan zijn we zeker van de partij en blijven we misschien zelfs langer (of nou ja, dan komen we dus eerder).
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

herowebe

Wij hebben ook de hele week gereserveerd, van zaterdag 4 mei tot maandag 13 mei!!! 
En Muis wil ook de mei vakantie eraan vastplakken!!!
O, o,o,o ...Wat een gezelligheid!!  :# :#  Samen:  KK W: bier

muis

:J :J Wij hebben hier 2 weken meivakantie en die hebben we ook geboekt. t.m Pinksteren doen we dan niet.

Citaat van: herowebe op oktober 13, 2012, 07:48:36 PM
O, o,o,o ...Wat een gezelligheid!!  :# :#  Samen:  KK W: bier
Echt wel :#

Klavertjes

Wij komen als we vakantie aanvraag van Nout's werk rond en goedgekeurd hebben, ivm school en werk alleen de eerste week van de meivakantie, en dus helaas niet met 't Klapweekend zelf. Maar ik zie dat het dan al aardig bezet is met forummers dus evengoed gezellig!

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

herowebe

@ Rianne, Helaas lopen wij elkaar dan net mis! :?

Klavertjes

Gaat vast meevallen, want we willen dan tot zo. of ma. blijven. En kort kan ook krachtig zijn toch!?

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

herowebe

Dat is zeker waar, genoeg om bij te kletsen!

sannie75

Nou de reservering is de deur uit! Heb er nu al zin in  ::) is er al een aftel klok?

ILOnA_013

wij gaan niet mee volgend jaar...
vind hem een beetje heel erg duur voor met zn tweeen  :?

veel plezier tezamen

Frankie

Citaat van: ILOnA_013 op oktober 14, 2012, 10:50:58 PM
vind hem een beetje heel erg duur voor met zn tweeen  :?
Dat vond ik eerst ook. Tot ik me realiseerde dat het vijf nachten zijn en dat de toeristenbelasting en elektra inclusief is.
Dan nog is-ie beslist duur als je met z'n tweeën bent, maar minder duur dan op het eerste gezicht.

Ik krijg overigens de indruk dat als je een hele schoolklas met kinderen in je vouwwagen gevouwen krijgt, die prijs niet hoger wordt...
Dat biedt nog perspectieven voor organisatoren van schoolkampen.  :#