(Chat topic)Voorjaars weekend 2013

Gestart door Alex, oktober 13, 2012, 12:11:44 AM

Vorige topic - Volgende topic

bensi

veel plezier allemaal in  :nl !!!!!!

het is hier in België ook heerlijk en erg gezellig, we hebben er al 2 prachtige zonnige dagen opzitten  bier  :zw
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

jari

Ik hoop dat het zo blijft maar... de voorspellingen zijn niet echt joepie ben ik bang!
Jevipro

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Klavertjes

Geniet ervan met zijn allen!

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Boompje

Verrassing !!!!! We zijn onderweg. Echt latste moment beslissing, camping weet zelfs nog van niets . Wel erg druk op de weg dus duurt nog wel even voor we er zijn. Tot straks.
Quitters never win, winners never quit

spikehome

@boompje. Leuk en veel plezier voor ons zit het er helaas niet in.
Nu net thuis van werk.
Mijn vrouw is nog werken en moet vrijdag ook helaas.
Hopelijk volgend jaar weer.

muis

Boompje,   ik had het bericht niet gezien dus wat een verrassing :> :>

Frankie

Zo in de loop van de eerste avond mag ik denk ik wel vaststellen dat dit toch wel een heel erg verschrikkelijk gezellig klapweekend is. :)

spikehome

Ja wrijf het er maar in.>:(

Alex

Passen jullie op voor het zwembad. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

richardvels

Tussen de druppels door houden wij het op veld1 nog droog :-\

muis

En het zwem bad is allang dicht.  Het is hier super gezellig.  Spikehome, je kunt nog aanschuiven

Alex

Citaat van: richardvels op mei 08, 2013, 10:03:16 PM
Tussen de druppels door houden wij het op veld1 nog droog :-\
Van binnen ook??? :P

Boraxx

Met dank aan de pannenkoeken bakkers.
Het smaakte heerlijk.

Na de regenbui van net weten we in iedergeval
Dat de vouwwagen van binnen droog blijft  ;)

Alex

Altijd goed om te weten natuurlijk.