(Chat topic)Voorjaars weekend 2013

Gestart door Alex, oktober 13, 2012, 12:11:44 AM

Vorige topic - Volgende topic

campingloge

Welke wind?  :?  Alles staat er nog gewoon. Lenie vraagt nog wel om een extra zak hondenvoer. Als je die nog mee kan nemen maak je haar erg blij. Tot straks.

rmkeizer

Citaat van: campingloge op mei 11, 2013, 08:34:36 AM
Welke wind?  :?  Alles staat er nog gewoon. Lenie vraagt nog wel om een extra zak hondenvoer. Als je die nog mee kan nemen maak je haar erg blij. Tot straks.

Wat is die van mij snel tevreden he  :H

Alex

Citaat van: campingloge op mei 11, 2013, 08:34:36 AM
Nou dat was op de camping http://www.camping-de-horizon.nl/kampeerterrein.php wel anders.
Pfffff met de Jametic nog niet zo erg meegemaakt.
Hij heeft het et glans doorstaan maar was toch spannend.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Frankie

En de reeeegen doehoet vahan drup, drup drup...

Alex

Nou beter dan dat de wind doet woei ,woei, woei. ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Lekker windje is niet vies,  zullen we er nog 1 laten :#

Hier  op veld 2 heerlijk warm :#

sannie75

nou volgens mij is de regen uitgezet dus als we dan nu wat muntjes in de zon automaat, kunnen we straks lekker buiten zitten!  :>

Frankie

Kacheltje aan, lekker warm. Regen gestopt. Komt als ik het wel heb de rest van de dag ook niet meer terug.

Alex

Citaat van: muis op mei 11, 2013, 01:11:05 PM
Lekker windje is niet vies,  zullen we er nog 1 laten :#

Hier  op veld 2 heerlijk warm :#
Kom van een boerencamping dus ruik het verschil toch niet. :P

Alex

Citaat van: sannie75 op mei 11, 2013, 01:17:58 PM
nou volgens mij is de regen uitgezet dus als we dan nu wat muntjes in de zon automaat, kunnen we straks lekker buiten zitten!  :>
Haal maar uit het toiletgebouw ernaast want daar hoef je geen muntjes te betalen. ;)

muis

Hangt daar een zon automaat,  de regenmaker weet ik wel.

Frankie

Citaat van: muis op mei 11, 2013, 01:35:53 PM
Hangt daar een zon automaat,  de regenmaker weet ik wel.
Zojuist muntje ingeworpen. Blauwe lucht is in aantocht. :J

muis

Op veld 2 is de zoon gearriveerd :> :> jongens wat doen we nog binnen

herowebe

Jullie hebben nog geluk met alleen regen, hier doet de hagel heel hard tik,tik,tik!!

Ps, stuur dan ook zonnestralen deze kant op aub!!

Frankie