(Chat topic)Voorjaars weekend 2013

Gestart door Alex, oktober 13, 2012, 12:11:44 AM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

sannie75

Dank maar het was me inmiddels ook gelukt....knippen en plakken blijft lastig h?...  ::) :#

Theu

Citaat van: jackodb op mei 12, 2013, 07:56:39 PM
We zijn alleen een wit leren jasje kwijt van onze dochter, maat 128. De receptie is op de hoogte. Maar als iemand het heeft gevonden, horen we dat natuurlijk graag :)

Hallo, ik heb dat jasje gevonden waar kan ik het naar toe sturen??
Gr. Jantine

Theu

Citaat van: jackodb op mei 12, 2013, 09:32:42 PM
Morgenochten ga ik meteen de receptie bellen. Heel erg bedankt :)

Dat hoeft dan niet meer.... Ik stuur het heel graag naar je op.
Ik heb het vanmiddag vlak voor we weg gingen gevonden en toen was bijna iedereen al naar huis.

Gr. Jantine

muis

kijk dat is mooi :J

Leuke foto's San :J

Boraxx

Mooie foto,s zeg.

Op een na dan, daar stond ik zelf op :H
Ik sta liever achter de camera  ;)

Taan

We zijn weer thuis! Oh nee, alweer aan het werk.  :ca
Ondanks het mindere weer toch een lekker weekend gehad.

Gisteren bijna de hele dag bezig geweest met opruimen. Heerlijk op ons dooie gemak en genietend van het weer.
Ik heb deze vakantie uitgevonden dat het niet zoveel uitmaakt hoelang het duurt. Zolang je het maar leuk vindt.
Ondertussen hebben de kinderen zich heerlijk vermaakt en hebben wij genoten van het mooie weer. En onze zegeningen geteld dat het droog was en bleef. :)

Bedankt allemaal voor jullie bijdrage aan de gezelligheid.

Oh ja, wij gaan zeker nog gebruik maken van de gratis week. Dat zou zomaar eens week 35 kunnen worden.

Puravida1978

Ook wij zijn gisteren in een lekker zonnetje via een korte file weer veilig thuisgekomen.

Alles was weer snel opgeruimd en ook snorde gisteren avond de wasmachine alweer op volle toeren.
Kids in bad en volledig uitgeput in bed gelegd; wij op de bank met een wijntje nog even de laatste dagen doorpratend, gezellig!

Meer foto's komen later, maar deze wilde ik toch al even online zetten: Veld 3  :)

rmkeizer

Frankie

Foto's pannenkoeken eten en demo tipitrailer staan inmiddels online onder de volgende links:

Pannenkoeken eten (1 pagina)

Demo Tipitrailer (3 pagina's)

Jootje1710

Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

jackodb

Citaat van: Theu op mei 12, 2013, 10:12:15 PM

Dat hoeft dan niet meer.... Ik stuur het heel graag naar je op.
Ik heb het vanmiddag vlak voor we weg gingen gevonden en toen was bijna iedereen al naar huis.

Gr. Jantine

Alvast bedankt, ik heb je een berichtje gestuurd met ons adres :)

Boraxx

superkoe32

Leuke fotoos van het klapweekend!

Ccindy

Ziet er erg gezellig uit!

Hopelijk kunnen wij er een volgende keer ook bij zijn!

Is er al een datum bekend voor het najaarsweekend?
Don't be afraid to fail, be afraid not to try