(Chat topic)Voorjaars weekend 2013

Gestart door Alex, oktober 13, 2012, 12:11:44 AM

Vorige topic - Volgende topic

Miss BBQ

Als Luuk mee gaat fietsen, dan zal ik zorgen dat Rory zijn bike ook meeneemt, leuk voor beide lijkt me als het niet alleen maar grote mannen zijn die gaan crossen. :J

Taan

Een vakantie (in nederland) zonder fietsen mee is wat mij betreft niet compleet.
Ik zag al een hoop mooie kleine rondjes op de website van de camping.

We moeten alleen nog een aanhangfiets regelen voor de oudste.

Alex

Hmmmmm geld is er nu.
Maar nu nog de zin om achter een fiets aan te gaan.
Doe mijn rondjes nog op een gewone huis tuin en keuken fiets.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

papajur

Bij ons gaan ook (mtb)fietsen mee.

Ik weet alleen niet hoeveel we gaan fietsen.
Mijn knie is nog niet alles en de jongste kan nog niet fietsen..

Maar neem ze iig mee
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

Frankie

Ik ben niet zo van het fietsen. Ik denk dat ik mijn skates maar eens meeneem.  :-)
Nog meer skaters onder de deelnemers?

muis

Dan wachten wij de fietsers wel weer op met een koel drankje bij terugkomst  :#

sannie75

Citaat van: muis op maart 26, 2013, 11:02:54 PM
Dan wachten wij de fietsers wel weer op met een koel drankje bij terugkomst  :#

Goed plan, sluit ik me volledig bij aan... :# :#

muis

:# gezellig,  proeven we eerst even voor natuurlijk ;)

Miss BBQ

nieuweklapster

heb hier een kerel zitten die wel erg blij word van de mountainbike plannen! We gaan zowieso naar het mooie weer, dus hoop dat het tegen die tijd ook lekker in Nederland is, komen we gewoon eerder terug uit zon?land. Lijkt me wel heel gezellig, ben erg benieuwd naar al die mooie wagens en hun bewoners

leeuw

Inmiddels bevestiging binnen. Foutje op factuur vanwege bijzettent dus even gebeld en voorlopig nummer F019.
Nu nog ff fietsdragers regelen zodat de fietsen op het dak kunnen. Heb wel een hawk, maar ja er hangt al wat anders aan de trekhaak

wimhelsen

Hoi iedereen,

vandaag de bevestiging in de bus.
Maar er staat op toerplaats, ik vermoed dat dit een foutje is.

Zal nog een mail sturen, dat we graag bij onze toekomstige vrienden van de vouwwagenclub staan.

groeten

Wim

leeuw

Bij mij stond ook toerplaats vermeld. Moest nog ff bellen voor foutje met bijzettent en er werd aangegeven dat de plekken onder voorbehoud zijn, maar dus wel allemaal op de fliert

Richard

Nog minder als 40 dagen :> :> :> :>
Maar als ik naar buiten kijkt, lijkt het nog een eeuwigheid :(

wimhelsen

ondertussen al antwoord gekregen, wij hebben (voorlopig) plaats F018 op de Fliert.

groetjes