(Chat topic)Voorjaars weekend 2013

Gestart door Alex, oktober 13, 2012, 12:11:44 AM

Vorige topic - Volgende topic

villeke

Klopt heb ik gelezen in het aanmeldtopic. Ik zag op de link naar de plattegrond de betreffende plaatsnummers en ik kan mij van vorig jaar herinneren dat iedereen z'n plaats vermeldde.

sannie75

Klopt, die camping gaf je bij het boeken gelijk een plaatsnummer. Deze camping doet dat niet, misschien doen ze dat bij aankomst of iedereen mag gewoon een plekje uitkiezen, ik weet het niet... :?

villeke

Maakt ook niet uit. Was puur nieuwsgierigheid

muis

@papajur, wij zijn er ook de hele meivakantie (2 weken) Koken moet geen probleem zijn, maken we vanzelf wat van :J :J

@villeke, moet ik ff kijken of er een plaatsnummer op staat...............

staat bij ons locatie: F014 de Fliert

papajur

Mooi dat er wat meer mensen zijn.
Ik kan best redelijk koken (al zeg ik het zelf)
Maar waarschijnlijk sta ik met alleen de kids en dat zijn niet echt fijnproevers.
Tenzij het friet is.

1 week allleen macaroni /poffertjes/friet dan kan ik waarschijnlijk pas met de zomervakantie weer normaal sch*ten :X
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

Kien

Mijn kookkunsten zijn redelijk, al heb ik nog nooit op een campinggaz Party Grill en de Camping Chef gekookt.....
(en het 20 jaar geleden dat ik met een DIN fles heb gekookt...  :H

Miss BBQ

Citaat van: papajur op januari 08, 2013, 11:35:48 AM
Mooi dat er wat meer mensen zijn.
Ik kan best redelijk koken (al zeg ik het zelf)
Maar waarschijnlijk sta ik met alleen de kids en dat zijn niet echt fijnproevers.
Tenzij het friet is.
1 week allleen macaroni /poffertjes/friet dan kan ik waarschijnlijk pas met de zomervakantie weer normaal sch*ten :X

Je zou aan je liefhebbende ega kunnen vragen of zij al wat thuis klaarmaakt, dat je ter plekke dan alleen hoeft op te warmen en evt. een salade bij te maken en/of pasta of rijst bij hoeft te koken.
Neem tenminste aan dat je met een koelbox o.i.d. komt.
Succes er mee en veel creativiteit gewenst.

sannie75

Citaat van: muis op januari 07, 2013, 09:30:55 PM
@papajur, wij zijn er ook de hele meivakantie (2 weken) Koken moet geen probleem zijn, maken we vanzelf wat van :J :J

@villeke, moet ik ff kijken of er een plaatsnummer op staat...............

staat bij ons locatie: F014 de Fliert

Ow ik ga straks ff kijken of er bij mij ook een nummer bij staat, ik had wel de fliert zien staan maar een nummer was me niet opgevallen  ::)

Alex

Geef maar door dan weet ik tenminste waar wij niet willen staan. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

villeke

mijn vraag leidt toch niet tot conflicten he  :# :#

Alex

Citaat van: sannie75 op januari 08, 2013, 08:01:15 PM
:(
Tssssssssss zeker jij moet weten hoe je man is. :P

En moet je maar niet zulke goede woorden leggen bij wordfreud. ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Citaat van: villeke op januari 08, 2013, 09:06:27 PM
mijn vraag leidt toch niet tot conflicten he  :# :#
Nee hoor was al bij velen al bekend alleen Sannie blijkbaar nog niet. :O :O :* :*

Frankie

Citaat van: muis op januari 07, 2013, 09:30:55 PMstaat bij ons locatie: F014 de Fliert
Hmmm... staat bij ons niks op de reservering dat wijst op een veld of plek...

sannie75

Waarom staan we dan toch telkens naast elkaar... :?  :P >:(

Ben trouwens al de hele avond op zoek naar de boekingsbevestiging....ik weet dat ik hem de dag voor kerst in mijn hand heb gehad en vervolgens heb opgeruimd....maar dit heb ik iets te goed opgeruimd geloof ik.  :(

Citaat van: Alex op januari 08, 2013, 10:11:56 PM
Tssssssssss zeker jij moet weten hoe je man is. :P

En moet je maar niet zulke goede woorden leggen bij wordfreud. ;)

Ik dacht dat ik tegen Bonny aan het wordfeuten was..  ::)  :#