(Chat topic)Voorjaars weekend 2013

Gestart door Alex, oktober 13, 2012, 12:11:44 AM

Vorige topic - Volgende topic

muis

Zoveel zon dat 1 o niet genoeg was

sannie75

en wat een heerlijk bbq weer! Echt super! :>

Alex

Denk dat iedereen al wel bezig is of al onderweg.
En kan niet wachten tot de eerste foto's online zullen komen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Frankie

Citaat van: Alex op mei 12, 2013, 01:47:43 PM
Denk dat iedereen al wel bezig is of al onderweg.
En kan niet wachten tot de eerste foto's online zullen komen.
Na een lange reis van zeker 35 minuten weer terug aangeland bij ons 2e huis op onze 1e camping. :#

En nu de hamvraag: wie gaat er wanneer gebruik maken van de week gratis kamperen op De Lucht? Misschien iets voor het najaarsweekeind? :# :# ;)

Foto's pannenkoeken en demo Tipitrailer wordt wat mij betreft pas morgen omdat ik dan pas weer op m'n werk ben.

Alex

Voor het najaar zijn we al in gesprek met andere campings. :P
Moet jij toch weten. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

almer

En nu de hamvraag: wie gaat er wanneer gebruik maken van de week gratis kamperen op De Lucht?
[/quote]

Wij gaan er zeker gebruik van maken in de zomervankansie.
Wie doet dat ook?.

richardvels

Wij zijn ook weer thuis, vouwwagen in de garage en de was draait alweer:)
Het was weer een geslaagde week.

jari

Citaat van: Frankie op mei 08, 2013, 09:24:25 PM
Zo in de loop van de eerste avond mag ik denk ik wel vaststellen dat dit toch wel een heel erg verschrikkelijk gezellig klapweekend is. :)
Ben ik helemaal mee eens!
Jevipro

jari

Wij zijn ook weer thuis. Cocoon is leeg gehaald maar voor we dat konden moesten we eerst wat hout van de oprit verwijderen om de cocoon weer lekker binnen te zetten.

Ik wil iedereen heel heel erg bedanken voor dit geweldig leuke weekend.
Het was onze eerste keer en wij stonden op veldje 4 met maar 5 wagens maar het was ondanks de regen een hele leuke en warme ervaring.
Dank jullie wel allemaal!!
Jevipro

rmkeizer

Auch wir sind wieder zuruck in die Heimat  :nl

Na zoveel indrukken en nieuwe ideeen moet ik eerst bijkomen. Ik kan alleen maar zeggen datjullie een gezellig clubje zijn en wij voelden ons meteen thuis. Wel een beetje jammer van het weer (dat had echt beter gekund) maar ik heb die Zon automaat niet kunnen vinden.
Bedankt allemaal voor de belangstelling en deze leuke dagen.

Foto´s heb ik in mijn facebook album  https://www.facebook.com/media/set/?set=a.258561354288740.1073741835.219307861547423&type=1&l=9aaa7ea6b4

Groetjes Lenie Max en Rene

muis

Half 4 waren we weer thuis,  van mijhad het nog wel 2 weken langer mogen duren :J

Na ander halve week een waanzinnig goed klapweekend er aanvast. Iedereen bedankt voor de gezelligheid :J :J

sannie75

Citaat van: muis op mei 12, 2013, 04:54:47 PM
Half 4 waren we weer thuis,  van mijhad het nog wel 2 weken langer mogen duren :J

Na ander halve week een waanzinnig goed klapweekend er aanvast. Iedereen bedankt voor de gezelligheid :J :J

Hier precies hetzelfde, alleen waren wij een uurtje later thuis... :#

nu ff de wasmachine   aanzetten voor de eerste   lading en eten maken..helaas begint gelijk het echte leven weer... :(

Miss BBQ

Na een korte file bij knooppunt Eewijk (?) waren wij om 16.10 uur thuis.
Boel uitgeladen en eerste machine was draait ook hier. Helaas strakkies in de droger gooien, want het weer gaat niet meewerken.

Iedereen bedankt voor een super tof klapweeeeekend. Het was weer beregezellig.  :zw :zw :zw :zw

Theu

Onze tent staat nog. We gingen als laatste weg. Inmiddels een pizza achter de kiezen en na aan het genieten van een zeer geslaagd weekend. Veld 4 bedankt. Heerlijk genoten!!!!  O0
Mattheu en Jantine

leeuw

Wij waren ergens rond 14:00 uur thuis. En wat denk je, meteen de wagen weer opengeklapt . Was nog een heel klein beetje nat.
Meteen al het bloesem nog eens extra eraf geborsteld. En zo direct weer inklappen en klaar maken voor pinksteren.
Zal later nog even een foto van de wagen in de garage posten.

Wij hebben het super tof gehad. De kinderen hebben zich meer dan geamuseerd en vveel rienden gemaakt.
Een ieder heel erg bedankt voor de gemoedelijke en gezellige sfeer.

Gr
Jorg