(Chat topic)Voorjaars weekend 2013

Gestart door Alex, oktober 13, 2012, 12:11:44 AM

Vorige topic - Volgende topic

jari

Nog even en dan zal de vw club een groot deel van de camping in beslag nemen. Ik wou dat het al morgen was!!
Jevipro

Klavertjes

Met de logeerpartijen die hier op het program staan, gaat het niet meer lukken vrijdag nog naar de demo te komen, jammer! Eerste klapweekend wat helemaal aan mij voorbijgaat, gelukkig heb ik gisteren mijn afgevaardigde nog gestuurd  ;)!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

sannie75

Citaat van: Klavertjes op mei 07, 2013, 09:08:03 PM
Met de logeerpartijen die hier op het program staan, gaat het niet meer lukken vrijdag nog naar de demo te komen, jammer! Eerste klapweekend wat helemaal aan mij voorbijgaat, gelukkig heb ik gisteren mijn afgevaardigde nog gestuurd  ;)!

En het was gezellig dat ze er was! Natuurlijk ook dat de rest erbij was  :#

ach ja volgende keer beter zou ik zeggen!

Klavertjes

Ze heeft het ook onwijs naar haar zin gehad, en is gelijk egaal bruin (niet verbrand zoals haar moeder...), asociaal die jeugd toch?

Morgen naar haar vriendinnetje in Ouderkerk die ze de afgelopen maanden echt te weinig gezien heeft door omstandigheden!

sannie75

Alex

Citaat van: Klavertjes op mei 07, 2013, 09:13:09 PM
Ze heeft het ook onwijs naar haar zin gehad, en is gelijk egaal bruin (niet verbrand zoals haar moeder...), asociaal die jeugd toch?

Morgen naar haar vriendinnetje in Ouderkerk die ze de afgelopen maanden echt te weinig gezien heeft door omstandigheden!
Heeft ze nog wat kunnen leren vandaag???
Voelde me een beetje schuldig dat we haar zolaat thuis hebben gebracht
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Klavertjes

Komt goed hoor, ze heeft zich een beetje voorbereid op de week die komen gaat, komende dagen nog even tijd voor plezier. Vanaf volgende week echte aanloop naar de laatste toetsweken die voor haar eindcijfers op haar rapport gaan zorgen!

DoctorLivingstone

We hebben er zin in! Vandaag lekker naar het strand geweest dus al aardig bijgekleurd , morgen naar De Lucht :nl

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Frankie

Beslag: check!
Sinaasappellikeur: check!
Slagroom: check!
Nog een uurtje of twee werken en ff kijken hoe het huis nog verder leeggesloopt wordt en dan: inpakken en weg!  :J :J

Richard

Beslag: check
Apels en uien: check
eten donderdag : check
Vaatje bier : check
kratje bier : check
speciaal bieren : check
extra aanhanger :check
camera : check
alles dubbel check : check

eRJee71

Kunnen de nieuwe klapper helaas pas vrijdag ophalen....
En dan eerst maar een keertje of wat opzetten, vloerkleden op maat maken e.d.
Dus wordt geen voorjaarsweekend voor ons.

Boraxx

Mooi weer  ;)

Je zou maar in het zonnetje voor je vouwwagen zitten  O0

Ben druk aan de poets thuis :I

Tot laters

Qwaqa

Citaat van: eRJee71 op mei 08, 2013, 10:30:02 AM
Kunnen de nieuwe klapper helaas pas vrijdag ophalen....
En dan eerst maar een keertje of wat opzetten, vloerkleden op maat maken e.d.
Dus wordt geen voorjaarsweekend voor ons.
Natuurlijk wel. Gelijk doorrijden en een weekend genieten.

Verstuurd van mijn Nexus 4