(Chat topic)Voorjaars weekend 2013

Gestart door Alex, oktober 13, 2012, 12:11:44 AM

Vorige topic - Volgende topic

Frankie

Frankie

Citaat van: sannie75 op februari 11, 2013, 10:40:28 AM
Nou de zoektocht maar gestaakt en ff gebeld met de lucht :o ze hebben hem ff gemaild  :) wij staan (voorlopig) gepland op fliert 022
Ik weet niet hoe ze die plaatsen toegewezen hebben, maar ik had geen nummer op mijn reservering staan en bij navraag hebben ze mij nummer F001 gegeven, en Wilma heeft F014. Inmiddels liggen de nummers dus minimaal 22 plaatsen uit elkaar, terwijl er op dit moment 14? aanmeldingen zijn. Ik voorzie misverstanden.  ::)

Is het een idee om de inmiddels gereserveerde plaatsen even te inventariseren zodat we een indicatie hebben wat ze bij allure voor beleid hebben v.w.b. het toewijzen van de plaatsen?

(klik)

muis

ze beginnen in principe vooraan F 001, wij hebben om 14 gevraagd en nr 22 staat er tegenover. Heeft ook te maken met hoelang je staat denk ik (Sannie en wij gaan 2 weken)

Frankie

Citaat van: muis op februari 13, 2013, 01:23:15 PMHeeft ook te maken met hoelang je staat denk ik (Sannie en wij gaan 2 weken)
Ah, dat zou natuurlijk kunnen.  :)

sannie75

ik heb wel ff gekeken, 22 is helemaal vooraan het veld, wat misschien gezien de grote van onze vouwwagen misschien niet zo handig is. :X

maar ik neem eigenlijk aan dat dat wel goed komt en als het nodig is dat we nog wel kunnen schuiven...

muis

Ja, het is dan meivakantie. Afgelopen jaren deden we meivakantie en klapweekend, nu dus een combi :>

Ccindy

Ik hoop toch voor volgend jaar het voorjaarsweekend buiten de meivakantie hoor, kunnen wij tenminste ook komen.  ;) Wij komen die zaterdag pas terug uit Luxemburg, dus het zit er voor ons helaas niet in.  :(
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

muis

Het klapweekend is altijd met Hemelvaart :J

volgend jaar op 29 mei dus dat zou dan 28 mei tm 1 juni zijn voor het klapweekend :J

Frankie

Citaat van: muis op februari 22, 2013, 10:26:49 AMvolgend jaar op 29 mei dus dat zou dan 28 mei tm 1 juni zijn voor het klapweekend :J
Ja... en dan verwacht ik op die zondagochtend natuurlijk wel gezang en kadootjes. :-P

Alex

Wilma die nemen we mee in de vergadering. ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Citaat van: muis op februari 22, 2013, 10:26:49 AM
Het klapweekend is altijd met Hemelvaart :J

volgend jaar op 29 mei dus dat zou dan 28 mei tm 1 juni zijn voor het klapweekend :J
Weet je toevallig de camping ook al voor dat jaar. ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

panevino

Citaat van: Frankie op februari 22, 2013, 11:59:26 AM
Ja... en dan verwacht ik op die zondagochtend natuurlijk wel gezang en kadootjes. :-P

Zijn er vast wel een paar te vinden die nog even voor je 'zingen' als ze naar bed gaan  >:(
// Marcellino Pane e Vino \\