(Chat topic)Voorjaars weekend 2013

Gestart door Alex, oktober 13, 2012, 12:11:44 AM

Vorige topic - Volgende topic

walter

Frankie, ga dan maar uit van 4 nachten aangezien er smaandags gewerkt gaat worden, dan kom ik boven de 20 euro pp uit..

bensi

Ook hier moet er maandag weer gewerkt worden en dan is het inderdaad met 43,75 euro per nacht wel erg duur. Dus ook wij zien nog wel even wat we doen in de mei vakantie.
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

papajur

Net een mailtje de deur uitgedan wat het kost om een week te blijven staan.
Misschien met alleen de "mannen" om dat toch iemand geld moet verdienen >:(
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

wezenveld

Ook ik vind de kosten helaas erg hoog. Overweeg een andere camping te zoeken voor die twee vakantieweken .

Alex

Hou er dan wel rekening mee dat je vroeg in het jaar zit.
Vandaar dat het een overdekt zwembad is geworden.

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Yella

wordt geen grote groep op deze manier.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Ccindy

Wat ik wel vreemd vind is dat ze de maandag tot 12:00 uur er standaard bij rekenen, terwijl het dan gewoon voor iedereen een werkdag is. Wij hebben 2 weken meivakantie, maar op de 13e zijn de scholen hier alweer begonnen en het werk dus ook. Is toch een extra nacht die je verplicht moet betalen, terwijl waarschijnlijk 90% daarvan geen gebruik maakt.

Leuk dat er een overdekt zwembadje is, maar hou er wel rekening mee dat dat bad met 25 personen er in wel vol is. Wij hebben in een bad van dezelfde afmeting babyzwemmen gedaan, maar met 12 moeders en 12 baby's was het toch best krap aan vaak.

Gezien de hoge kosten denk ik niet dat we komen, ook als we niet naar Luxemburg gaan.  :N  Nu heb ik geen idee of dit normale tarieven zijn in NL voor een Hemelvaartweekend hoor, maar zelf vind ik het best duur.
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

primera

vind het juist makelijk dat de maandag erbij zit.
Dit is ook meer voor de tenten en vouwwagens.
Zodat de doeken kunnen drogen voor je ze inklapt.

Scheelt een hoop ellende,
Helaas als het regent dan heb je er niks aan.

Dit doen wij ook soms de maandag bij reserveren omdat je anders zo vroeg van de camping moet zijn.

muis

Dit doen ze omdat de ervaring van de camping is dat mensen langer willen blijven op de zondag. iervoor rekenen ze, na 12.00 uur, een nachttarief en daarom is het er bij in gedaan. Je kunt dus zelf kiezen of je laat op de zondag vertrekt of pas op maandag

Richard

Je mag tot maximaal 5 personen...op de plaats kamperen inclusief een bijzettentje.
Kom je maar met zijn tweeën dan is dat  idd duurder als met zijn 5-en.
Maar om met hemelvaart ergens te kunnen gaan kamperen met een grote groep wordt de spoeling wel heel erg dun.
Vele campings willen met die dagen geen groepen. En andere zijn al volgeboekt...
En wij gaan wel alle campings persoonlijk bekijken die intersant zijn voor ons, dus er word niet zomaar een camping geboekt op basis van een site.
Daarnaast moeten we ook rekening houden met de kleine kinderen en grote kinderen...
En voor soms voor  hele grote kinderen iets te doen is.
Ook sanitair e.d. zijn allemaal aandachts punten waar we naar kijken...
En dat doen we dus allemaal in onze spaarzame vrijetijd....
Dus we hopen op veel leden...

Richard

Qwaqa

Citaat van: Mr Roadmaster op oktober 15, 2012, 07:13:16 PM
Je mag tot maximaal 5 personen...op de plaats kamperen inclusief een bijzettentje.
Hoe gaat dat dan voor twee volwassenen en vier kinderen?

Richard

Citaat van: Qwaqa op oktober 15, 2012, 07:25:06 PM
Hoe gaat dat dan voor twee volwassenen en vier kinderen?
Probeer eens na te denken... I:
mss bij betalen mss zijn ze wel schappelijk en laten ze er eentje oogluikend toe... WW
Maar dat staat allemaal ergens bij prijzen op hun site vermeld. :K

en als je goed kunt lezen KK  :
http://www.delucht.com/nl/Het+hele+gezin/Tarieven let wel op zijn de tarieven van 2012 met hele kleine letters  ongeacht aantal personen

theun

Prijs inclusief minibar W: bier W: bier en roomservice? 43 euro per nacht is wel erg duur :(. Ook wij kijken eerst nog om ons heem naar een andere camping. :? :?

Qwaqa

Citaat van: Mr Roadmaster op oktober 15, 2012, 07:41:57 PM
Probeer eens na te denken... I:
mss bij betalen mss zijn ze wel schappelijk en laten ze er eentje oogluikend toe... WW
Maar dat staat allemaal ergens bij prijzen op hun site vermeld. :K

en als je goed kunt lezen KK  :
http://www.delucht.com/nl/Het+hele+gezin/Tarieven let wel op zijn de tarieven van 2012 met hele kleine letters  ongeacht aantal personen
ok, ik krijg plotseling minder animo voor het weekend.