Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

PetraL

Citaat van: Kien op oktober 28, 2013, 09:28:50 PM
Een niet nader genoemde dame, oh nee, twee dames hadden het over direct na de herfstvakantie.............. :J :J :J

De herfstvakantie.... Vandaag de eerste dag... :-)

muis

:#
Is dat bij jullie nu pas, dat is best laat.  Hier is het verdeeld in 2 groepen,  Zuid eerst en vorige week midden en noord.

GJT

Bonny

Nu staat de teller op 12  :)
Ben en Ineke leuk dat jullie ook komen .
Mochten we alle 2 nog geen vouwwagen hebben dan kunnen we misschien samen in een grote bungalow tent  :#.
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

KenJo

Wij kunnen helaas niet, vrouwlief wil naar Denemarken en met schoolgaande kinderen moet je dus in de vakanties.  :( Dus helaas nog geen AK Kavango bij de voorjaars meeting.
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

herowebe

Citaat van: Bonny op oktober 29, 2013, 03:54:17 PM
Nu staat de teller op 12  :)
Ben en Ineke leuk dat jullie ook komen .
Mochten we alle 2 nog geen vouwwagen hebben dan kunnen we misschien samen in een grote bungalow tent  :#.

Ik heb er nog wel eentje voor jullie!!  :#
Hoorde zondag dat onze oude bungalowtent, ooit van mijn broer geweest nog bij mijn zwager op de zolder ligt!  :P

Frankie

Ik zat me net te bedenken: als Ben&Ineke en Alex&Bonny het redden om (kort) voor het hemelvaartweekend een klapper te scoren, hebben we twee  theatervoorstellingen waar we tribunes bij kunnen plaatsen. :J :J

Alex

Zal meevallen hoor. :P
Heb al eens vaker een Cocoon opgezet.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Kien

Citaat van: Frankie op oktober 29, 2013, 07:19:10 PM
Ik zat me net te bedenken: als Ben&Ineke en Alex&Bonny het redden om (kort) voor het hemelvaartweekend een klapper te scoren, hebben we twee  theatervoorstellingen waar we tribunes bij kunnen plaatsen. :J :J

Nu nog een goede fotograaf erbij ivm het nageslacht!!!!!!  :J :H

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

KlapJoeri

Oeh een zwemvijver en een eendenvijver. Onze kleinste is dol op water en op eenden. Maar hij kan niet zwemmen :(

Sowieso willen we begin van komend seizoen de Neptune proberen te verkopen en iets anders terug te kopen, dus weet niet zeker dat wij met Hemelvaart wel een klapper hebben.... Zal dit even moeten afwachten of we mee doen.

Friesland kom ik graag in ieder geval, heb daar een tijdje zeilkampen begeleid jaaaaren geleden..... Geen betere plaats voor de watersporter.
The cold never bothered me anyway.....

GJT

Citaat van: Alex op oktober 29, 2013, 07:34:40 PM
Om alvast te wennen. :P
Blijft toch mooi achter een Avensis, zo'n Holtkamper kar! :#

Alex

Tja waar zaten we met onze verstand. ;)
Het is gewoon voorbestemd.

Joeri we rekenen wel op jullie hoor.

Klavertjes

Eens ff rustig kijken of ik goed doorgeteld hebt wbt Nout zijn werkweekend, zo te zien is hij het weekend vrij nl. En dan komen we, wo. ik met de kids, en vrijdagmiddag schuift Nout aan ('ns ff zien hoe hij daar kan komen...). Als het lukt: woe helpt me met de Cruiser? Ik weet alle stappen, zijn alleen niet eenvoudig in je eentje te doen!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)