Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

muis

Hier 3 foto's van het veld aan de zwemvijver

PetraL

Al dat gekijk, tribunes.... Mmmmm nu twijfel ik... Als beginnende klappers, waarschijnlijk zal dat dan zelfs de eerste x ofzo zijn....

Genade????

KlapJoeri

Citaat van: PetraL op oktober 29, 2013, 09:06:53 PM
Wat ga je kopen?
Weet nog niet, op de plaatjes/filmpjes vinden we de AK Livingstone erg mooi. Maar we hebben hem nog niet in't echie bekeken en hij is nieuw aan de prijzige kant voor ons.
De HK kyte vind ik nog wel het mooist en past prima bij onze wensen maar zelfs gebruikt past hij niet bij ons budget :)
The cold never bothered me anyway.....

muis

@Petra, dat is een onderling geintje.   ;) als het nodig is zijn er altijd mensen die je willen helpen :J

Frankie

Citaat van: muis op oktober 30, 2013, 08:23:08 AM
@Petra, dat is een onderling geintje.   ;) als het nodig is zijn er altijd mensen die je willen helpen :J
:J :J

Klavertjes

Citaat van: sannie75 op oktober 29, 2013, 09:44:02 PM
@rianne, ik wil wel eens een cruiser ( helpen ) opzetten hoor!

Super, nu duimen voor een betere einde school tijd op woensdag van Valérie, is nu altijd pas om 16u uit, maar rooster verandert weer in jan., kan dus alleen maar beter worden (of gelijk blijven...)
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Ccindy

Ik heb ons ook aangemeld. Denk alleen niet dat mijn man mee komt, want die heeft het niet zo op dit soort dingen. Maar het is gelukkig maar een uurtje rijden, dus dan kan hij mee om de vouwwagen op te zetten en komt hij zondag weer om te helpen afbreken.  ;)
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Frankie

Citaat van: muisKampeerders met honden komen op het veld met de eendenvijver. Er zijn nu nog 5 plekken beschikbaar bij de eendenvijver!

Ik vraag me af hoeveel eenden er in die vijver voor die honden beschikbaar zijn.   :#

herowebe

Haha, dat wordt oefenen met Mickey! Eens kijken of hij eenden kan apporteren! Hmmmm, eendenborstfilet en het liefst gerookt lust ik wel!

Boompje

Quitters never win, winners never quit

Frankie

Citaat van: herowebe op oktober 30, 2013, 02:10:15 PMHmmmm, eendenborstfilet en het liefst gerookt lust ik wel!
Ik denk dat ik de Skottel-eend maar eens probeer.  :#

padi

wij hebben ook gereserveerd, wel onder voorbehoud omdat er nog geen rooster bekent is  :(
Je bent niet verantwoordelijk voor het hoofd wat je gekregen hebt, maar wel voor de smoel die je trekt.

PetraL

Citaat van: muis op oktober 30, 2013, 08:23:08 AM

Ok :-) :-) :-)

Ccindy

Don't be afraid to fail, be afraid not to try