Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Yolanda

Lijkt me erg leuk om er eens bij te zijn, maar helaas moet mijn zoon de dag na hemelvaart gewoon naar school. Gaat het niet worden  :N Jullie natuurlijk heel veel plezier gewenst.

muis

Echt? Zijn er scholen die dan open zijn?? Dat is wel echt jammer.

Frankie

Yolanda

Jep! Ben er inmiddels aan gewend, maar niet altijd fijn als je weg wilt. Voor zover ik weet is het bij de meeste vmbo's hier zo. 
Ook het rooster van mijn zoon is niet echt lekker, op 1 dag na alle dagen tot 16.25 uur!  :(

muis

Ik heb het voor de zekerheid nog even gecheckt bij ons maar die zijn het weekend vrij.

Jeetje wat een zwaar rooster,  wordt het rooster tussentijds nog aangepast? 

herowebe

Tja, dat zijn dagen die de scholen zelf mogen vrij roosteren naar eigen inzicht. Er zijn ook scholen die kiezen voor Goede Vrijdag vrij te geven ipv de vrijdag na hemelvaart!

Yolanda

Citaat van: muis op oktober 30, 2013, 09:00:13 PM
Ik heb het voor de zekerheid nog even gecheckt bij ons maar die zijn het weekend vrij.

Jeetje wat een zwaar rooster,  wordt het rooster tussentijds nog aangepast?

Ik ben bang van niet!  :( Mijn zoon doet metaal techniek en zijn mentor heeft zijn rooster aangepast aan dat van zijn prof voetballende zoon(voor zover ik begreep) en heeft geen andere tijden. Mijn zoon heeft er zelf geen moeite mee, maar voor de vrijdag vind ik het waardeloos. Dan heeft hij van 13.15 uur tot 16.25 uur les. Zo zonde van de dag!! Vooral als je een weekend weg wil!

Yolanda

Citaat van: herowebe op oktober 30, 2013, 09:04:29 PM
Tja, dat zijn dagen die de scholen zelf mogen vrij roosteren naar eigen inzicht. Er zijn ook scholen die kiezen voor Goede Vrijdag vrij te geven ipv de vrijdag na hemelvaart!

Helaas ook goede vrijdag gewoon naar school.  :I

muis

Dat is voor weekenden weg idd wel balen.

Wie weet kunnen jullie met een ander klapweekend een keer mee :J

Yolanda

Citaat van: muis op oktober 30, 2013, 09:35:17 PM
Dat is voor weekenden weg idd wel balen.

Wie weet kunnen jullie met een ander klapweekend een keer mee :J

Daar ga ik zeker vanuit!  :J

papajur

Citaat van: muis op oktober 28, 2013, 09:41:30 PM

De kosten:
Voor het Hemelvaartweekend maakt de camping gebruik van een arrangementprijs. Ze bieden ons een korting van ? 10,00 en de kosten van het weekend komen daarmee op ? 89,00

Dit is incl. warm water, de auto moet op de parkeerplaats.

Natuurlijk zal ik wel weer scheel kijken maare ,ik kan op de site niet vinden voor hoeveel pers. dit is.
De planning was om niet te gaan maarrrrr plannen kunnen veranderen.
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

muis

Voor je hele gezin,  op de site staan de tarieven voor komend jaar nog niet :J

peremaki

Leuk leuk leuk. Ga kijken of ik vrij kan krijgen....weet niet of het lukt, ben met de meivakantie ook al vrij (als het goed is), kunnen er moeilijk over doen........pfff die vakanties plannen in de zorg is een hele happening altijd :N

Bonny

Maar als je verteld waarom dan krijg je vast wel vrij . :)

Ik zag dat Almer en Ria ook zijn aangemeld dus we zitten op 16  :)
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Jootje1710

Citaat van: papajur op oktober 31, 2013, 02:21:35 AM
Natuurlijk zal ik wel weer scheel kijken maare ,ik kan op de site niet vinden voor hoeveel pers. dit is.
De planning was om niet te gaan maarrrrr plannen kunnen veranderen.

He Papajur, hoop van harte dat de plannen veranderen hoor, was dit jaar heel gezellig als buren
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)