Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

bensi

Heel mooi Alex, dat gaat helemaal goed komen volgend seizoen  ;)

Alleen die dissel voor de keuken ............  dat bedenk je toch niet  :?
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Alex

tja dit heeft een reden. :P
Achterop was geen ruimte meer. ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

bensi

Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Frankie

Citaat van: Alex op november 10, 2013, 08:12:39 PM
tja dit heeft een reden. :P
Achterop was geen ruimte meer. ;)
Stiekum een rekje van een BMW 520 Touring gesloopt? :#

campingloge

Ziet er goed uit Alex. Mooi dat er al een koelkast in de keuken zit. Je zult wel veel mensen over de vloer krijgen tijdens de housewarming en dan wil je ze toch wat aanbieden.    :#

Bonny

Nespresso met cake  :#
Ik zal er rekening mee houden . :)
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Ccindy

Ziet er mooi uit Alex! Dat fietsenrek achterop zou mijn keuze niet zijn, maar ik ben ook geen fanatieke fietser. En begrijp ik nu goed dat de disselbak eigenlijk de keuken is?
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Frankie

Bonny

Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Frankie

Boompje

Vandaag ook de vrijdag na Hemelvaart vrij geregeld dus nu alleen nog maar aftellen  :J
Quitters never win, winners never quit

Alex

Citaat van: Ccindy op november 11, 2013, 07:54:38 AM
Ziet er mooi uit Alex! Dat fietsenrek achterop zou mijn keuze niet zijn, maar ik ben ook geen fanatieke fietser. En begrijp ik nu goed dat de disselbak eigenlijk de keuken is?
Klopt hier zit de keuken met koelkast in.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

campingloge

Citaat van: Bonny op november 11, 2013, 07:49:17 AM
Nespresso met cake  :#
Ik zal er rekening mee houden . :)

Lekker Bonny! Eigen gebakken cake. Dikke plakken. Het oventje niet vergeten. Wat zal het lekker ruiken op Camping Blaauw! En die koffie lengen we wel aan met wat sterkers.  :P

Yvonne01

al zijn we niet zo heel fanatiek op het forum aan het posten het lijkt ons wel erg leuk naar het weekend te komen. Weet iemand misschien hoe laat je op zondag de camping moet verlaten??

Alex

Je mag T/M maandag blijven dus je hebt de hele dag om de wagen te laten drogen/inpakken.

Maar wel een waarschuwing het is zeeeeeeeeeeeeeeeeer verslavend.
Maar wel lekker. :P