Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

olaf

The need for the many outweigh the needs of the few

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Jerome

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

olaf

Alex

muis

Olaf, neem jij ook de reserve sleutels van je auto mee?  :P

Frankie

Citaat van: olaf73 op november 12, 2013, 06:13:51 PM
Lust er iemand aardappelpannenkoekjes?
Ook. Maar dan 's avonds. Met de viskoekjes van m'n oma. Moet toch 't recept ervan eens aan m'n moeder vragen. :P

olaf

olaf

Citaat van: Alex op november 12, 2013, 07:13:40 PM
Bewijs het maar. :P
Dat gaan we zeker doen. Houd wel bij veel belangstelling er een extra paella pan moet zijn.
Oja Ik zal dan ook de keuken machine mee nemen  :H

muis

:# Nou en dat gecombineerd met de viskoekjes van frank.... klinkt goed :J

inmiddels al weer 21  aanmeldingen :>

Bonny

Wat leuk al 21 .
Maar hoeveel plekken zijn er eigenlijk beschikbaar ???
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Frankie

Citaat van: Bonny op november 13, 2013, 08:05:09 AM
Wat leuk al 21 .
Maar hoeveel plekken zijn er eigenlijk beschikbaar ???
Volgens mij kan dat nooit een 'bepaald aantal' zijn. Omdat dat het risico van onverhuurde plekken oplevert. In principe zijn natuurlijk alle kampeerplekken beschikbaar. Maar naar ik begrijp worden de clubplekken  gereserveerd vanaf het veld rond de zwemvijver. Ik had begrepen dat dat veld dus voorlopig vrijgehouden wordt. Maar als de rest van de camping vol is of vol dreigt te lopen en door de club zou het veld rond de zwemvijver nog niet volledig volgeboekt zijn, weet ik wel wat ik als beheerder zou doen...
En vaste kampeerders die elk jaar hetzelfde plekje bij de zwemvijver (willen) hebben, zullen dat vast wel krijgen. Maar die zullen zich dan wel de gezellige drukte van de club bij de diverse activiteiten moeten laten welgevallen. :#

muis

er is idd geen vast aantal voor, ze houden het veld rond de zwemvijver wel meer vrij voor ons. Bij de eendenvijver (met hond) zijn de plekken wat beperkter zoals eerder benoemd.

Er waren niet veel vaste plekken aan die kant voor zover ik gezien heb