Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Frankie

En desnoods bouwen we met vereende krachten een mooi groot kampeervlot voor op het diepe deel van de zwemvijver. :#

nikkel1964

Citaat van: Frankie op november 21, 2013, 08:23:46 AM
En desnoods bouwen we met vereende krachten een mooi groot kampeervlot voor op het diepe deel van de zwemvijver. :#

Zoiets, maar dan op klapkarformaat?  ;)

Frankie

Citaat van: NielsP op november 21, 2013, 03:13:29 PM
Zoiets, maar dan op klapkarformaat?  ;)
:H :H  Schitterend! En dan dat piepkleine electro BB motortje eraan.  :J

Bonny

Citaat van: PaneVino op november 21, 2013, 08:09:07 AM
;)

Jullie staan samen met de klavertjes op 1 plekje ** 6  :o
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

jari

als het nodig is schikken we toch allemaal een klein stukkie in zodat er meer mee kunnen? ik roep dit nu wel maar weet niet eens of zoiets ook wel mag!
Jevipro

olaf

Citaat van: jari op november 21, 2013, 07:52:26 PM
als het nodig is schikken we toch allemaal een klein stukkie in zodat er meer mee kunnen? ik roep dit nu wel maar weet niet eens of zoiets ook wel mag!
Ik weet niet of ''mogen'' het probleem zal zijn. Er zal ook een Electra punt moeten zijn. Inschikken is idd een optie.
The need for the many outweigh the needs of the few

muis

Mogen is zeker een punt want ze hebben meestal een vergunning voor een x aantal plaatsen.  Hoe men daar mee om gaat kan per camping verschillen :J

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Jootje1710

Citaat van: Alex op november 27, 2013, 09:26:02 PM
Pfffffffff is het al zover?? :P

Helaas  :I morgen over 6 maanden is het pas zover  :K :K :K
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

Frankie

Citaat van: Alex op november 27, 2013, 09:26:02 PM
Pfffffffff is het al zover?? :P
Ja, het is al zover. Ik heb de pannekoeken net op en morgen (hemelvaart) is het rondkoekeloerdag volgens het programma. :J

Oeps... Sorry. Zit er een beetje naast. :#

Alex

Zal de fiets alvast achter de Cocoon zetten. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

jari

hahahaha en vergeet ook niet Alex om je Cocoon vast in te pakken hahahaha
Jevipro

Alex

Frankie

Hoera, een tweede AK Livingstone heeft zich aangemeld. Welkom JaCo00. :J :J
Ik was al bang dat het bij slechts één echte vouwwagen tussen al die houthakkers zou blijven... :#

Jerome

Citaat van: Frankie op december 06, 2013, 07:57:23 AM
Hoera, een tweede AK Livingstone heeft zich aangemeld. Welkom JaCo00. :J :J
Ik was al bang dat het bij slechts één echte vouwwagen tussen al die houthakkers zou blijven... :#
Oei Frank, da's wel een knuppel in het houthakkershok  :k.