Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Kien

ff vraagje voor de liefhebbers van Franse auto's.... (wil niet in de techniekhoek vragen)
Waar kun je goejekoop zinkspray kopen (nee niet voor babybillen maar voor te boren gaten in Manga onderstel)

Frankie

Citaat van: Kien op april 23, 2014, 12:20:47 AM
ff vraagje voor de liefhebbers van Franse auto's.... (wil niet in de techniekhoek vragen)
Wrom niet? Hier is in ieder geval niet de juiste plek, lijkt me.
Citaat van: Kien op april 23, 2014, 12:20:47 AMWaar kun je goejekoop zinkspray kopen (nee niet voor babybillen maar voor te boren gaten in Manga onderstel)
http://www.beslist.nl/products/klussen/r/zinkspray/

Kien

Citaat van: Frankie op april 23, 2014, 12:28:27 AM
Wrom niet? Hier is in ieder geval niet de juiste plek, lijkt me. http://www.beslist.nl/products/klussen/r/zinkspray/

Nergens een betere plek om fanatieke reacties te krijgen als op een zeer actief topic.... :O  :O  :O Jammer dat er zo weinig C5 liefhebbers zijn hier op de site, volgens mij weten die wel waar Abraham de spray haalt...   :H :H :H

Richard

Citaat van: Frankie op april 22, 2014, 11:24:25 PM
Tuurlijk. Plu heb ik ook niet nodig als die mij zondagochtend  als verjaardagscadeautje   overhandigd wordt. :#
uiteraard maar  dan alleen deze paraplu

muis

Citaat van: Kien op april 23, 2014, 12:38:59 AM
Nergens een betere plek om fanatieke reacties te krijgen als op een zeer actief topic.... :O  :O  :O Jammer dat er zo weinig C5 liefhebbers zijn hier op de site, volgens mij weten die wel waar Abraham de spray haalt...   :H :H :H

Ik zou als ik jou was even deze vraag in techniek stellen. Hier hoort dit idd niet thuis. Er zijn hier meerdere leden die ook actief zijn op de verschillende Citroënfora. Dan zal ik Edward even vragen (wij hebben een C5 :J )

Kien

Heb al wat gevonden hoor... Steek je de gek aan....

Yella

Citaat van: Kien op april 23, 2014, 12:20:47 AM
Waar kun je goejekoop zinkspray kopen (nee niet voor babybillen maar voor te boren gaten in Manga onderstel)
Kun je dat niet gewoon halen bij de doe het zelf zaak. En anders bij een zaak waar ze voornamelijk aan bedrijven spullen voor de bouw en zo verkopen. Zit in spuitbussen, maar wellicht ook wel in een blikje om te kwasten. Die bedrijven zitten overal en kun je contant betalen vaak.
Wij hebben overigens een Rode C4. Net wat bescheidener dan een C5
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Jos Montana

Citaat van: jellejawa op april 23, 2014, 06:09:25 PM
Kun je dat niet gewoon halen bij de doe het zelf zaak. En anders bij een zaak waar ze voornamelijk aan bedrijven spullen voor de bouw en zo verkopen. Zit in spuitbussen, maar wellicht ook wel in een blikje om te kwasten. Die bedrijven zitten overal en kun je contant betalen vaak.
Wij hebben overigens een Rode C4. Net wat bescheidener dan een C5

Spuitbus is slechts voor tijdelijke aard en het zal toch altijd gaan roesten op den duur.
Ik zou kwasten met zinkverf...

bensi

Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

KlapJoeri

:J :J :J :J :J :J
Geef die zink gedoe een eigen topic, hier gaan we verder met aftellen ;)
The cold never bothered me anyway.....

spikehome

Alex

Jaja zou de organisatie al zenuwachtig worden. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Paulvh

Citaat van: Alex op april 23, 2014, 09:47:24 PM
Ach welnee klappers zijn de meest relaxte mensen die je maar kunt bedenken. :#

olaf

The need for the many outweigh the needs of the few

muis

Citaat van: Alex op april 23, 2014, 09:47:24 PM

nee hoor, heb ik geen tijd voor :P
reserveringen zijn gedaan. ........ door jullie, verder misschien nog wat met puntjes en een i :#

Zenuwachtig nee, zin in.... JA!!!!!!!! :> :>:>