Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

jari

Citaat van: Theu op mei 26, 2014, 12:23:11 PM
Met jullie HK maakt dat niet zoveel uit. Wij zijn wat langer aan het klappen/bouwen.
Als mijn werk het toelaat hoop ik rond 13:00 weg te rijden. Oftewel 15:00 op de camping.
Ach joh de buren lief aan kijken misschien komen ze je wel helpen.
Jevipro

olaf

Citaat van: Frankie op mei 26, 2014, 06:46:33 PM
Voor wie op vrijdag en/of zaterdag buiten de camping iets leuks zoekt:

Op vrijdag en zaterdag is in Lemmer de Lemmer Ahoy en Kermis. De Friese Skûtsjes en andere platbodems varen daarbij zoveel mogelijk in de Lemster baai.
Omdat ze daarbij goed te zien zijn voor het publiek is dat een prachtig spektakel.
http://www.zevenwolden.nl/evenementen/lemmer_ahoy.html
Ziet er leuk uit Frank, vooral vis eten  :#
Wij zitten te denken aan een museum kaart. En gaan vast een museum bezoeken.
De dagen zijn nu al te kort.  :P
The need for the many outweigh the needs of the few

olaf

Citaat van: Ccindy op mei 26, 2014, 09:01:10 AM
Opzetten in de regen is niet bepaald onze hobby, bovendien geeft het meteen weer zo'n troep (en ik zit er eigenlijk niet op te wachten om de hele vouwwagen weer schoon te moeten maken voor we naar huis gaan, als ik dat enigszins kan voorkomen). Dus zit ik me nu af te vragen of we niet beter donderdag die kant op kunnen gaan. Wat doen jullie?
Is ook niet onze hobby. Maar donderdag... hoe zit het dan met mijn pannenkoeken beslag. Dat maar ik vlak voor vertrek klaar. Kost me wel twee uurtjes om alle aardappelen te schillen en te raspen. Dat hou ik tot donderdag niet goed.
The need for the many outweigh the needs of the few

Richard

Citaat van: olaf73 op mei 26, 2014, 07:03:51 PM
Is ook niet onze hobby. Maar donderdag... hoe zit het dan met mijn pannenkoeken beslag. Dat maar ik vlak voor vertrek klaar. Kost me wel twee uurtjes om alle aardappelen te schillen en te raspen. Dat hou ik tot donderdag niet goed.
Dan kom je toch maar want die pannenkoeken wil ik niet missen van je  :> . Slaap je maar in een tentje I: naast de ingeklapte vouwwagen, of je blijft de hele nacht op. een soort van nacht wacht. :O

Jootje1710

Citaat van: Ccindy op mei 26, 2014, 09:01:10 AM
Wie komen er allemaal al op woensdag aan? Onze zoon heeft woensdag een studiedag, dus eigenlijk wilden we in de loop van de ochtend richting de camping gaan om daar rond lunchtijd aan te komen. Maar voor woensdag is de hele dag regen voorspeld en eigenlijk verwachten ze pas dat het donderdagochtend droog wordt. Wat doen jullie?
Onze jongste dochter, Fleur, heeft woensdag ook een studiedag. Ze gaat samen met papa alvast naar de camping. Ikzelf moet werken, onze oudste zoon, Steven, heeft nog tennisles tot 19 uur en onze oudste dochter, Emmy,  moet ik om 18.30 bij scouting droppen want ze gaat op kamp. Ik hoop samen met Steven om 20 uur de trein te pakken
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

Ccindy

We gaan het wel zien. We rijden woensdag gewoon die kant op (tenzij er op buienradar echt hoosbuien worden aangekondigd voor de rest van de middag, maar volgens mij valt dat morgen allemaal al  ;) ) en dan zien we het terplekke wel. In het ergste geval zetten we alleen de wagenbak neer en komt de rest wel (of rijden we even zonder vw heen en weer naar huis voor een nachtje).
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Yella

Wat een paniek allemaal. Zijn we kampeerders of niet? :#
Jammer dat wij er niet bij kunnen zijn. :(
Maar misschien dat ik met de motor nog een rondje ga doen.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Alex

Citaat van: jellejawa op mei 26, 2014, 08:02:45 PM
Jammer dat wij er niet bij kunnen zijn. :(
Maar misschien dat ik met de motor nog een rondje ga doen.
Zit daar een koffer op voor onderdelen? :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

GJT

Laatste bericht op weeronline: 29 mm as woensdag... :#

Richard

Citaat van: GJT op mei 26, 2014, 08:14:49 PM
Laatste bericht op weeronline: 29 mm as woensdag... :#
Moeten we zandzakken meenemen of vullen terplekke?

Alex

Hhahahaha ben ik blij met mijn nieuwe kuipzeil. :P

Richard

Citaat van: Alex op mei 26, 2014, 08:16:18 PM
Hhahahaha ben ik blij met mijn nieuwe kuipzeil. :P
Ik ben ervaringsdeskundige. ik gebruik geen kuipzeil, geen zandzakken niks nada. gewoon deur open en laten drogen.

Alex

Is ook weer zo.
Het was wel een hele diepe zwembad toen.
En eigenlijk ook snel weer weg.
Je hebt gelijk je instelling maakt de beleving.

Frankie

Citaat van: jellejawa op mei 26, 2014, 08:02:45 PM
Zo is dat. Er is maar een kwartiertje droogte nodig om die klapper een schop onder zijn achterste te geven en dan sta je droog vanuit je wagentent naar de natuur te kijken. Haringen slaan komt later wel.
En desnoods klap je dat ding in je zwembroek op. :#

Maar voorlopig is de verwachting voor woensdag: bewolkt maar droog. Vanaf donderdag ruimte voor de zon. :J