(Chat topic)Voorjaars weekend 2013

Gestart door Alex, oktober 13, 2012, 12:11:44 AM

Vorige topic - Volgende topic

sannie75

Wij komen waarschijnlijk pas donderdag  :( :(

Direct na de mei vakantie komen ze ons dak vervangen en we hebben nog steeds niet al het grind eraf... :( :(

Zoals het er nu uitziet moeten we woensdag nog ff buffelen om het af te krijgen.

Wel gaat Göran vanmiddag de vouwwagen vast ophalen zodat we alles wel alvast klaar kunnen zetten!

Alex

Tja je moet klussen ook niet laten liggen. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Klavertjes

Oh balen San! Nu maar hopen dat het allemaal lukt op de woensdag!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

sannie75

Citaat van: Klavertjes op april 29, 2013, 11:44:53 AM
Oh balen San! Nu maar hopen dat het allemaal lukt op de woensdag!

Nou reken maar dat dat gaat lukken, ga me ff goed kwaad maken :P

Het is lastig al het losse grind is er al af, daar hadden we een stortkoker voor gehuurd maar er zit nog best veel grind vast inde oude bitumen en dat moet er ook af. Daar hebben we ons op verkeken, het is nu gewoon met een sloopbeitel en hamer alles los tikken...pokkewerk :(

Alex

Hier zal de wagen ook woensdag weer uit de stalling komen.
Kunnen we even kijken voordat hij zaterdag weer gebruikt zal worden.

Pffffffffffff gelukkig hebben wij nooit grind op het dak gehad.
En zullen dit ook nooit doen.
Denk maar zo even kwaad maken en dan ben je er ook weer jaren vanaf.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

sannie75

Er komt bij ons ook zeker geen grind meer op! Dat wat we er nu afscheppen ligt er al sinds 1935 op... ::)

Ik zal wel blij zijn als het dak klaar is, nu hebben we echt met iedere bij lekkage, dus voordat we van de week vertrekken gaan we overal emmers neerzetten... :#

muis

Je zult ter plekke een plaats moeten kiezen san, op 22 23 staan nu 2caras die blijven staan tot zondag :J

Sterke met het dak.  Wij zijn nu ff in Veenendaal,  op de koffie bij mn moeder  KK

herowebe

Arme Sandra, heel veel sterkte en succes!! Ik benijd je niet.
Ik hoop dat je het gauw voor elkaar krijgt, zodat je daarna heerlijk van je vakantie kunt genieten!!  :>

sannie75

Citaat van: muis op april 29, 2013, 01:50:40 PM
Je zult ter plekke een plaats moeten kiezen san, op 22 23 staan nu 2caras die blijven staan tot zondag :J

Sterke met het dak.  Wij zijn nu ff in Veenendaal,  op de koffie bij mn moeder  KK

Dat is op zich best gek want ik heb vanaf zaterdag gereseveerd en plek 22 gekregen  :?

Niet dat het me veel uitmaakt hoor, een ander plekkie op hetzelfde veldje is ook prima, ik zal ze zo ff bellen

sannie75

Nou heb net ff gebeld en we kunnen vanaf donderdag gewoon op plek 22 terecht volgens de vriendelijke mevrouw...

Dus we zien het donderdag wel  :#

Alex

En anders word het matten. :P
Neemt Goran zijn dienstpistool mee. ;)
En anders Richard lief aankijken die krijgt ze wel weg. :P

muis

Komt vast goed :J

Weer komen met teug uit Veenendaal wordt in de hoek van het veld een vouwwagen opgezet.  Een Jamet louissianna volgens mij.  Die staat niet in het lijstje dus die zal nog verbaasd kijken als er steeds meer vouwwagens bijkomen :# misschien toch iemand van het forum?

flyer

muis

Het is een jamet texas van forum lid wasmits, staan nog niet op de lijst wil iemand ze toevoegen WW

Kien

Wie harkt F007 even voor ons aan?
Kunnen we meteen klappen als we aankomen.....