Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

spikehome

theun

bensi

Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Jootje1710

Citaat van: Jootje1710 op november 06, 2013, 09:35:23 AM
Ik ben heel benieuwd naar de reactie op je mail Muis, want als de plekken wél bestaan ga ik terug naar plekje 132 want die is zo te zien mooier dan 122  :J :J :J

Afijn, vanmorgen de stoute emailschoenen aangetrokken en een mailtje gestuurd. Ook al antwoord: plek 132 is geen plek meer  :N :N :N
@muis: heb je al bericht gekregen?
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

panevino

Nou, ik ga er maar weer vanuit dat ik ergens op plek xxx,5 kom te staan ...
:zw
// Marcellino Pane e Vino \\

Alex

Nergens van uit gaan gewoon lekker aanmelden en komen.
Mis jullie al een poosje marcel

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G510-0200 met Tapatalk 4

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Ik heb ook een antwoord,  maar ik neem morgen contact op met de camping want het is mij nog niet helemaal duidelijk.  Een deel van die plekken is zonder stroom begreep ik maar ik informeer nog even naar de exacte nummers :J

Alex

Hmmmm heb hier eigenlijk niet opgelet.
Straks even kijken op de reservering want anders moeten we door lussen .

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Frankie

Citaat van: Alex op november 07, 2013, 07:43:28 PM
Joh, maar met een opgooitentje heb je toch geen stroom nodig? :#

Alex

Jawel hoor want ook dan ga ik niet zonder mijn Nespresso. :P

Jootje1710

Citaat van: muis op november 07, 2013, 07:40:01 PM
Ik heb ook een antwoord,  maar ik neem morgen contact op met de camping want het is mij nog niet helemaal duidelijk.  Een deel van die plekken is zonder stroom begreep ik maar ik informeer nog even naar de exacte nummers :J

Geen stroom of met een 100 meter lange kabel heb je ook stroom?
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

bensi

Citaat van: Alex op november 07, 2013, 07:43:28 PM

Volgens mij zijn alleen de plaatsen op het Natuur kampeer terrein aan de overkant van de weg plaatsen zonder stroom. Op de plattegrond rechts onderin de kaart.
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

muis

Die plekken hadden vorig jaar nog geen stroom maar ik ga morgen ff bellen :J

spikehome

lange verlengsnoeren meenemen gewoon dus

Klavertjes

Ik had dus toch niet goed doorgeteld met Nout zijn vrije/werkweekenden. Nu dus bovenaan op de 'losse verlofaanvraaglijst' gezet, deze is ingeleverd en daar krijgen we eind deze maand uitsluitsel over. Hij moet nog verplicht 5 dagen aangewezen verlof, dus het kan goedkomen! Anders kom ik 2 nachten (do-za) met de kids, dat ga ik dan eind deze maand/begin volgende maand regelen, zo te zien op de kaart heb ik die tijd nog wel.

Duimen jullie voor me!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)