(Chat topic)Voorjaars weekend 2013

Gestart door Alex, oktober 13, 2012, 12:11:44 AM

Vorige topic - Volgende topic

Miss BBQ

Inderdaad op een paar buitjes na, en zelfs een keer een wit veld 's ochtends bij het opstaan, meestentijds zon en warmte (getuige diverse waterspelen die gedaan werden) en tot laat buiten zitten met een versnapering en goed gezelschap. Daar krijg je het vanzelf warm van.

papajur

Citaat van: Alex op maart 30, 2013, 08:13:20 PM
Het is wel zo dat het nog nooit zo slecht weer is geweest dat we het niet leuk meer vonden.

Jullie vinden op de noordpool nog leuk kamperen :#
(wil ik ook nog mee ;)  )

Ik meen hier ook nog foto's te hebben gezien met iemand die een prive zwembad in zijn voortent had?

Maar gezelligheid maak je samen en dan is het weer van minder belang.
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

Richard

@papajur.. zo'n zwembad kan ook in jouw vouwwagen!!   :P

jari

Wij hebben gisteren een mail van de camping gekregen.
Ze sturen alles per post naar huis maar op me vraag welke plekje wij toebedeeld hebben gekregen zei ze... F035 onder voorbehoud want dat kunnen ze nog aanpassen als dat nodig is.
Ook zeiden ze dat we tot 20 uur kunnen/mogen aankomen daarna is de receptie dicht.
Yes was het maar zo ver!!

op 1 dag 2 mini vakanties geboekt!!
Jevipro

panevino

Citaat van: Alex op maart 30, 2013, 08:13:20 PM
Het is wel zo dat het nog nooit zo slecht weer is geweest dat we het niet leuk meer vonden.

Daarentegen is het wel eens zo goed weer geweest dat het (bijna) niet meer leuk was.  :#
// Marcellino Pane e Vino \\

Frankie

Twee Livingstones op het klapweekeind. Ik vind dat wel heel erg bijzonder!  :J :J

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Richard

Citaat van: Frankie op april 04, 2013, 10:18:45 PM
Twee Livingstones op het klapweekeind. Ik vind dat wel heel erg bijzonder!  :J :J
Ingekapseld tussen kudde roadmasters...lol

muis

:> dat wordt een super klapweekend.

@Mr Roadmaster, kuddedier wad niet de term die ik bij jullie in gedachte had  :P

Richard

Citaat van: muis op april 04, 2013, 11:13:21 PM
:> dat wordt een super klapweekend.

@Mr Roadmaster, kuddedier wad niet de term die ik bij jullie in gedachte had  :P
Meer iets van: en vallen er vele klappen naast je neer!!!!!

Frankie

Citaat van: Mr Roadmaster op april 04, 2013, 10:22:43 PM
Ingekapseld tussen kudde roadmasters...lol
Precies. Bij Roadmasters praat je over een kudde of een roedel. Bij Livingstones praat je uiteraard over een vlucht of een zwerm. Klinkt toch anders... :P

Miss BBQ

Citaat van: Frankie op april 05, 2013, 08:46:20 AM
Precies. Bij Roadmasters praat je over een kudde of een roedel. Bij Livingstones praat je uiteraard over een vlucht of een zwerm. Klinkt toch anders... :P

:H :H

Alex

Las ik toch echt een knudde.

Zal mijn zieke geest wel zijn. :? :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Richard

Idd beter een kudde als klappers op de vlucht :O
Em als ik een zwerm hoor dan pak ik de vliegenmepper :P

Gelukkig gaat iedereen pp de vlucht voor een kudde RM : H

theun